آفتاب
یک مقام قضایی:

با متخلفان انتخاباتی به شدت برخورد قانونی می‌شود

با متخلفان انتخاباتی به شدت برخورد قانونی می‌شود

رئیس دادگستری شهرستان اهر گفت: برابر قانون انتخاباتی با هر فرد و افرادی که به هر طریقی با استفاده از اموال و امکانات دولتی بر له با علیه کاندیداهای دیگر اقدام نماید به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام محمد علی نظری در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی این شهرستان افزود: تمام فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداها به طور کامل رصد می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفین مطابق قانون رفتار خواهد شد.

وی گفت: این ستاد علاوه بر ارائه تمهیدات لازم برای جلوگیری از تخلفات انتخاباتی با اختصاص شعب ویژه در دادسراها و محاکم این شهرستان در اسرع وقت به جرائم انتخاباتی رسیدگی خواهد شد.

وی، در قسمتی دیگر از سخنان خود به بخشنامه جدید ریاست قوه قضائیه به دادگستری های سراسر کشور نیز اشاره کرد و افزود: مطابق این بخشنامه با تشکیل و تعیین وظایف و اختیارات ستاد انتخاباتی، جلسه ستاد هر ماه تشکیل و مسائل انتخاباتی را بعد از بررسی به ستاد استان که در دادگستری کل آذربایجان شرقی مستقر است، ارسال خواهد شد.

نظری در پایان گفت: تلاش داریم با تأمین امنیت لازم و فضای مناسب زمینه را برای برگزاری یک انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم فراهم نمائیم.

انتهای پیام

کد N1028720

وبگردی