آفتاب
با صدور بیانیه‌ای؛

جمعیت دفاع از ملت فلسطین حوادث تروریستی ضاحیه لبنان را محکوم کرد

جمعیت دفاع از ملت فلسطین حوادث تروریستی ضاحیه لبنان را محکوم کرد

جمعیت دفاع از ملت فلسطین با صدور بیانیه‌ای، حملات تروریستی در ضاحیه لبنان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعیت دفاع از ملت فلسطین با صدور بیانیه‌ای، حملات تروریستی روز گذشته در ضاحیه لبنان را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«خبر تلخ بود اما دور از انتظار نبود. مردمی بیگناه از زن و مرد و کودک و جوان و پیر، در جنوب بیروت، در ضاحیه، خاستگاه مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی لبنان، هدف حمله تروریستی قرار گرفتند و در خون خویش غلتیدند. جمعیت دفاع از ملت فلسطین ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی و عرض تسلیت به پیشگاه موعود منتظر که چشم به راهانش در جبهه‌ای به نام مقاومت اسلامی و در گستره‌ای به وسعت ایران، عراق، سوریه، لبنان، یمن و افغانستان، عاشقانه، به نیت قربه الی الله، به تکلیف خود عمل می‌کنند، همچنین به جبهه بزرگ و مخلص مقاومت اسلامی و خانواده‌های داغدار این جنایت عظیم اعلام می‌دارد؛

-طراحان و مدیران این حمله تروریستی هرگز در نیل به اهداف ضد مردمی خود در منطقه موفق نخواهند شد و این گونه اقدامات و انجام حملات کور علیه مردم بیگناه نه تنها آنها در عرصه میدانی به نتیجه نمی‌رساند، بلکه شکست‌هایشان را تشدید و تسریع خواهد کرد.

- بی تردید تروریست‌ها که از حمایت دولت‌های غربی و در راس آن‌ها شیطان بزرگ، آمریکا و نیز اسرائیل و دول مرتجع عرب و دولت مدعی اسلامیت ترکیه، برخوردارند، با هدف انتقام شکست‌های پی در پی خود در صحنه سوریه و تضعیف روحیه مقاومت اسلامی در سوریه به این جنایت بزرگ دست زده‌اند ولی همانگونه که مردم هوشیار و مقاوم لبنان رسما اعلام کردند این گونه اقدامات در روحیه آنان، نه تنها خللی ایجاد نخواهد کرد، بلکه آنان را در شاداب نگاه داشتن مقاومت بیش از پیش مصر خواهد ساخت.

- همسویان تروریست‌ها که در عرصه میدانی باخت بزرگی داده‌اند و در آستانه گفتگوهای وین از هم اکنون خود را بازنده بزرگ جنگ سیاسی می‌دانند، با مدیریت این جنایت تروریستی، کورسویی بیهوده با هدف کاهش باخت صد در صدی و اخذ امتیازات حداقلی را دنبال می‌کنند. یقینا حضور هوشمندانه مردان سیاست جبهه مقاومت در قامت ائتلاف ضد صهیونیستی و تروریستی آنان را مایوس خواهند ساخت.

- دولت‌های عربی و خصوصا دولت وهابی- صهیونیستی عربستان و دولت ترکیه که همپیمان و همراه با اسرائیل است، از شکست قریب الوقوع تروریست‌ها در سوریه و عراق دچار وحشت شده و برای جلوگیری از ورود این نیروهای سرخورده و جنایتکار به ترکیه و عربستان که می‌تواند برای امنیتشان تهدیدی جدی باشد، درصددند با گشودن جبهه‌ای جدید در لبنان و نا امن کردن این کشور، هم انتقام شکست‌های اسرائیل را از ملت لبنان بگیرند و هم خطر حضور این تروریست‌ها را در کشور خود به تاخیر بیندازند.

- همچنین با انجام این حمله تروریستی و مدیریت پیام در باره آن، در نظر دارند که به امنیت لبنان که در سایه هوشمندی مردم و سازمان‌های امنیتی لبنان علی رغم اینکه بیش از دو سال است که با کارشکنی عربستان، فاقد دولت رسمی است، ضربه وارد ساخته و با فتنه انگیزی قومی و مذهبی و ایجاد تقابل میان ملت لبنان و فلسطین و شکاف میان جبهه مقاومت، ضمن به درازا کشاندن بیشتر تشکیل دولت در لبنان، ثبات آن را به مخاطره اندازند.

- بی تردید طراحان این اقدام اهداف دیگری مانند انتقام از کشف و دستگیری گروه جاسوسان اسرائیل در لبنان و دستگیری فردی از خانواده فاسد سعودی در فرودگاه بیروت توسط نیروهای امنیتی، انحراف افکار عمومی از انتفاضه جوانان فلسطین و شکست‌های ارتش ثروتمند ولی ناکارآمد ائتلاف عربی در یمن از ارتش و نیروهای مردمی فقیر ولی حماسه ساز و کارآمد یمن و تحت تاثیر قرار دادن نفوذ رو به گسترش ایران انقلابی و اسلامی و مقاوم، به ویژه پس از توافق هسته‌ای که همگی به توان و اقتدار رو به گسترش آن معترفند، را نیز دنبال می کرده‌اند.

- جمعیت دفاع از ملت فلسطین ضمن محکوم کردن مجدد این اقدام تروریستی اعلام می‌کند تا پول نفت در دست جاهلان جوان حاکم در کشورهای عربی هست، تکرار اینگونه اقدامات متصور است، شگفت آنکه این جاهلان حتی به خود اجازه نداده‌اند که تاریخ عاشقان کربلا و فرهنگی که از آن ریشه دارد را یکبار عمیقا مطالعه کنند، زیرا مقاومت اسلامی از حماسه عاشورا و حسینِ علی(ع) آموخته است که " هیهات منا الذله" و " ملتی که شهادت دارد شکست و حقارت ندارد" و اگر عاشورا را فهمیده بودند این حماقت‌ها را مرتکب نمی‌شدند».

کد N1028674

وبگردی