آفتاب
آیت الله نوری همدانی:

موفقیت‌های وزارت ارشاد در حوزه های کتاب و رسانه قابل تقدیر است

موفقیت‌های وزارت ارشاد در حوزه های کتاب و رسانه قابل تقدیر است

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با اشاره به موفقیت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: الحمدالله این وزارتخانه در سه حوزه کتاب، فیلم و رسانه موفقیت‌هایی داشته که قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم ، این مرجع تقلید در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: کتاب باید همسو با جهت گیری های انقلاب باشد؛ چرا که ما دشمنان فراوانی داریم که از همین راه قصد ضربه زدن به فرهنگ ما را دارند و ما باید بیدار و هوشیار باشیم.

نوری همدانی ادامه داد: در حوزه فیلم و رسانه هم حساسیت و نظارت لازم از ضروریت هایی است که البته گاهی شاهد سیاه نمایی ها در رسانه ها هستیم که این امر نباید موجب ضربه زدن به عزت و اقتدار اسلام و انقلاب اسلامی شود و ما نباید هرگز در برابر ظلم و استکبار و خواسته های دشمنان کوتاه بیاییم.

وی با تقدیر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل عدم شرکت ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت، این تصمیم را بسیار شایسته خواند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار تصریح کرد: سعی ما این است که از ابزارهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حداکثر استفاده را در ترویج فرهنگ دینی داشته باشیم.

علی جنتی گفت: امیدوارم که عملکرد ما و مجموعه تلاش های وزارتخانه مورد رضایت خداوند قرار بگیرد.

جنتی وزیر ارشاد روز پنجشنبه در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما در این شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام

کد N1027465

وبگردی