آفتاب
/صداقت؛ اعتماد و اعتبار/

خجسته: رقابت در انتخابات آینده رقابت برنامه‌ای خواهد بود

خجسته: رقابت در انتخابات آینده رقابت برنامه‌ای خواهد بود

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه در انتخابات آینده نخبگان هم حضور خواهند داشت و رقابت برنامه‌ای خواهد بود، گفت: پیش بینی می‌شود یک سوم انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شود.

امیر خجسته با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا ، اظهار کرد: پیش بینی می‌شود در انتخابات آینده رقابت، رقابت برنامه‌ای باشد و پاسخگو بودن درعین مسئولیت داشتن در مجلس ، دولت ، شوراها و ... وجود خواهد داشت.

وی افزود:‌ گرچه برخی ائتلاف‌ها ، گروه‌ها و تشکیلاتی که قارچ گونه رشد می‌کنند و بعد از انتخابات هم فعالیت چندانی ندارند در این دوره احزاب فعالیت چشم گیر خود را در آینده نزدیک خواهند داشت.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور خاطرنشان کرد: چنانچه احزاب خوب عمل کرده باشند و رقابت هم رقابت برنامه ای باشد آن حزب می تواند خوش بدرخشد و به نظر می رسد با این شرایط نخبگان در صحنه حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اصلاح و بازنگری قانون انتخابات اظهار کرد: یکی از مواردی که در این قانون اصلاح شد ادغام هیأت اجرایی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در انتخابات بود که خود می تواند به تبع آن هزینه ها را هم کمتر کند.

خجسته به برگزاری انتخابات در برخی شهرها با استفاده از صندوق های الکترونیکی هم اشاره کرد و گفت:‌ پیش‌بینی می‌شود یک سوم انتخابات الکترونیکی برگزار شود.

انتهای پیام

کد N1027292

وبگردی