آفتاب

مکارم شیرازی خطاب به ظریف: کار غیر ممکن را ممکن ساختید

مکارم شیرازی خطاب به ظریف: کار غیر ممکن را ممکن ساختید

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به ظریف گفت: اگر زحمات و جدیدت شما نبود، برجام به فرجام نمی رسید. زحمات شما در تاریخ ثبت خواهد شد. هرچند بعضی ها شاید حق شناس نباشند. شما کار غیر ممکن را ممکن ساختید.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، این مرجع تقلید روز پنج شنبه در دیدار با محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان ادامه داد: همانطور که قبلا گفته ام باید اصل برجام را پایان یافته تلقی کرد. مناقشه کردن و نفی برجام، با هیچ عقل و حکمتی سازگار نیست. الان فقط باید برای نحوه اجرای آن بحث شود. ضمنا شما در برابر مخالفت‌ها، حساسیت نشان ندهید.

وی در خصوص مبارزه با گروههای تکفیری گفت: این افراد را تنها با برخورد نظامی و امنیتی نمی توان از بین برد بلکه باید به موازات کار سیاسی و نظامی، کار فکری کرد و ریشه های این جریان را خشکاند و الا این روند ادامه پیدا می کند.

مکارم شیرازی در پایان با اشاره به سفر موفقیت‌آمیز هیات‌های خارجی به قم تصریح کرد: وزارت امور خارجه کاری کند که این سفرها به قم بیشتر انجام گیرد و زمینه دیدار علما و نخبگان جهان با علمای حوزه فراهم تر شود چون ما تاثیر این گفت‌وگوها را در مقامات خارجی دیده‌ایم.

انتهای پیام
کد N1027064

وبگردی