آفتاب

تاکید جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی بر وحدت میان اصولگرایان

تاکید جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی بر وحدت میان اصولگرایان

جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز پس از برگزاری نخستین کنگره‌اش بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

امروز با توکل بر ذات لاشریک، پس از سال‌ها همگامی و همراهی با جبهه اصولگرایی عزم استوار کرده‌ایم در برداشتن گامی سترگ تا پس از این مستحکم‌تر و موثرتر و منسجم‌تر در عرصه سیاسی ایران حاضر گردیم. جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی بر آن است تا با برنامه ریزی و اتکا به نیروهای مردمی جبهه اصولگرایی تا حد توان در راه انسجام و هماهنگی جبهه ارزشی مدافع انقلاب و ولایت گام بردارد و در این مسیر خود را نه از هیچ گروه و ائتلاف و حزب اصولگرایی منفک می داند و نه خود را وامدار هیچ دسته و گروهی می‌داند. جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی تشکلی است مردم نهاد و متعلق به پیکره اصولگرایی.

در ادامه این بیانیه آمده است: جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی اطاعت بی چون و چرا از امام مسلمین، رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه‌ای را رکن رکین اعتقادی خود اعلام کرده و حمایت از ولی فقیه را بر یکایک اعضا فرض می داند. جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی در برهه حساس کنونی وحدت و وفاق همه گروه های اصولگرایان را ضرورتی اجتناب ناپذیر می نامد و همه تلاش و جدیت خود را مصروف این مهم می نمایدو به هر تلاش دیگر در این راستا به دیده احترام و تواضع می نگرد و در این مقطع سرنوشت ساز، هر رفتاری را که بر این وحدت خدشه وارد آورد نه فقط خطایی راهبردی که خیانتی فراموش ناشدنی می پندارد که بی شک در تاریخ ثبت خواهد شد.

موضع جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص آنچه در ادبیات سیاسی امروز به برجام موسوم است این است که اکنون که این توافق مراحل قانونی خود را در مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و شورای عالی امنیت ملی گذرانده و مورد تایید مشروط امام خامنه‌ای قرار گرفته است ضمن احترام به قواعد مردم سالاری چون همه دلسوزان نظام و انقلاب از دولت محترم به عنوان مجری این توافق به جد خواهانیم که شرایط مطروحه از سوی مقام معظم رهبری را بالتمام نصب العین خویش قرار دهد تا از این طریق کاستی‌های این طریق رفع گردد و راه نفوذ دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بسته شود. جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی بر این باور استوار است که مساله نفوذ چنانچه رهبری فرزانه با تاکید، بارها فرموده‌اند مساله‌ای جدی است که بصیرت و هوشیاری همه مردم خاصه مسئولان و نخبگان را می طلبد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: فراموش نخواهیم کرد لحن تاریخی امام راحل را که آیا برای مسلمانان جهان ننگ نیست که با این همه سرمایه‌های انسانی و مادی و معنوی با داشتن چنین مکتب مترقی و پشتوانه الهی تن به سلطه قدرتمندان و مستکبر و دزدان دریایی و زمینی قرن بدهند و نیز فرمایش آن عزیز که ملت ایران به واسطه اعمال نفوذ آمریکاست که از حکومت و دولت آن تنفر دارد.

در پایان این بیانیه خطاب به اصولگرایان آمده است: عزیزان امروز ایران و انقلاب شکوهمند اسلامی به مرحله‌ای حساس و سرنوشت ساز رسیده است، انتخابات اسفندماه آزمونی است تا عیار واقعی اصولگرایی محک بخورد. جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی با همه اعضای خود پیمان می بندند که تا پای جان بر پیمان های امام خمینی و خلف صالحش که همان اسلام ناب محمدی است خواهد ایستاد تا پرچم را به دست صاحب‌الامر بسپارد.

انتهای پیام

کد N1026762

وبگردی