آفتاب

توضیح سخنگوی انصارالله درباره تاخیر این گروه در بازگشت به مذاکرات ژنو

توضیح سخنگوی انصارالله درباره تاخیر این گروه در بازگشت به مذاکرات ژنو

سخنگوی رسمی گروه انصارالله یمن اظهار داشت، تأخیر این گروه در بازگشت به مذاکرات ژنو به خاطر تعلل فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن در ارسال پیش‌نویس اولیه گفتگو‌هاست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از روزنامه مدی المسیره، محمد عبدالسلام، سخنگوی رسمی انصارالله یمن تاکید کرد، تاخیر در بازگشت انصارالله به مذاکرات ژنو به دلیل دیرکرد اسماعیل ولد شیخ احمد، نماینده ویژه سازمان ملل در یمن در ارسال طرح‌ها و پیش‌نویس اولیه گفتگوهاست که محتوا و سازوکارهای آن را دربرمی‌گیرد.

وی افزود: انصارالله پیش‌نویسی شامل طرحهای مذاکرات ژنو را دریافت کردند و آن را مورد بررسی قرار می‌دهند و پاسخ رسمی را به سازمان ملل و فرستاده آن خواهند داد.

وی بر پایبندی این گروه به نامه‌ ارائه شده به سازمان ملل در خصوص طرح هفت بندی تاکید کرد و گفت: این بندها چارچوب واقعی را برای ایجاد راه حل مسالمت آمیز به منظور پایان دادن به وضعیت موجود تشکیل می‌دهند.

سخنگوی رسمی انصارالله گفت: کسی که از راهکار سیاسی فرار می‌کند طرف مقابل است که می‌خواهد در قدرت بماند و وقت بیشتری به او داده شود تا در قدرت بماند. بدون چارچوب قانونی مگر با ادعای مشروعیت بین‌المللی این امر قابل قبول است؟

انتهای پیام

کد N1026611

وبگردی