آفتاب

واکنش زیباکلام به رحیم پور، عضو خاندان زنجانی در دادگاه و همه خبرهای پر کلیک20 آبان خبرآنلاین

واکنش زیباکلام به رحیم پور، عضو خاندان زنجانی در دادگاه و همه خبرهای پر کلیک20 آبان خبرآنلاین

استاد دانشگاه تهران در نمایشگاه مطبوعات به غرفه خبرآنلاین آمد و درباره سخنانی که هفته گذشته از تریبون نمازجمعه تهران گفته شد، اظهار نظر کرد.

عمده پاسخ های صادق زیباکلام به طنز بود. اینجا را ببینید.

دانشجویان در پشت درب سالن حکمت دانشگاه شیراز با شعار دادن اعتراض خود را نسبت به دانشگاه تک صدایی و بستن درب سالن حکمت نشان دادند. اینجا را ببینید.

 اقتصاد

وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه ای از استقبال مردم از طرح جدید دولت در خرید اقساطی خودرو خبر داد. اینجا را ببینید.

تقاضیان خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی امروز 2 برابر دیروز ثبت نام کردند. اینجا را ببینید.

فرهنگ

خبرگزاری بسیج دانشجویی که این روزها هم در نمایشگاه مطبوعات حضور دارد و هم به نوعی می خواهد به طیف تحریم کنندگان بپیوندد، دیروز خبری منتشر کرد که هیچ یک از هم طیفی های او هم آن را بازنشر ندادند. اینجا را ببینید.

داریوش فرضیایی در رابطه با عدم پخش برنامه‌ی «محله‌ی گل و بلبل» از مردم عذرخواهی کرد. اینجا را ببینید.

جامعه

وزارت آموزش و پرورش درباره جلوگیری از گسترش ویروس HIV یا بیماری ایدز چه نقشی دارد؟ ظاهرا کتاب آموزش مقابله با ایدز چاپ شده ولی برخی از مدیران جلوی انتشار آن در بین دانش آموزان را گرفته اند. اینجا را ببینید.

معاون فنی اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: فرآورده‌های گوشتی نظیر سوسیس و کالباس تا کنون از این اداره کل مجوز ورود دریافت نکرده‌اند، سلامت اینگونه محصولات مورد تایید نیست و قابلیت مصرف انسانی ندارند. اینجا را ببینید.

بین الملل

ترکیه و عربستان با مشاهده ورود مستقیم روسیه به جنگ نیابتی در سوریه، سیل تسلیحات را برای ارتش آزاد سوریه ارسال کردند. اینجا را ببینید.

ظریف در گفتگو با روزنامه شرق می گوید: «هر کاری که می‌کنم در کشورم برایم هزینه دارد. اینجا را ببینید. 

ورزش

مدافع استقلال معتقد است کروش هیچگاه او را به اردوی تیم ملی دعوت نمی کند. اینجا را ببینید. 

محمد دادکان وعده داده بود در صورتی که دوباره رئیس فدراسیون شود، لیگ برتر فوتبال را یک سال تعطیل می کند تا فوتبال ایران را از نو بسازد. اینجا را ببینید. 

دانش

طبق تقویم نجومی فصل پاییز، امشب ( شب پنجشنبه) بارش شهابی ثوری در آسمان قابل مشاهده هستند. به گزارش مهر برای دیدن این بارش با چشم غیرمسلح باید از نور شهرها دور شوید. اینجا را ببینید. 

آزمایش‌های گرمانگاری اهرام مصر که به تازگی توسط گروهی از محققان صورت گرفته وجود لکه‌های حرارتی غیرعادی و مرموزی را روی بنای آنها نشان می‌دهد. گمانه‌زنی‌های مختلفی در این رابطه از سوی محققان صورت گرفته است. اینجا را ببینید. 

فناوری اطلاعات

تب داغ افزایش تعداد کاربران کانال‌های تلگرام وارد مرحله تجاری شده است و این روزها انواع تبلیغ‌ها را در این زمینه می‌بینیم و می‌خوانیم. اینجا را ببینید. 

ساعت هوشمند و اسپرت کانکتد/Connected ساخت کمپانی Tag Heuer Carrera به قیمت 1500 دلار معرفی شد. اینجا را ببینید. 

طنز و کاریکاتور

افراد سودجو با راه اندازی کارگاه های غیر مجاز در حومه تهران به تولید مواد اولیه لوازم آرایشی با ضایعات مرغ در فضاهای نامناسب و آلوده اقدام می کنند. اینجا را ببینید. 

در حاشیه خبرهای منتشرشده از خرید و فروش نوزاد در تهران! اینجا را ببینید. 

چند رسانه ای

چند پیشتر خبرهایی در مورد هویت دختران «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، منتشر شده بود اما رویترز روز سه شنبه در گزارشی جامع هویت یکی از این دختران را که یک نام مستعار برای خود انتخاب کرده بطور رسمی فاش کرد. اینجا را ببینید. 

بابک زنجانی از طریق خواهرش، نامه‌هایی را از زندان به همکارانش در شرکت‎ها ارسال کرده که اظهارات خواهر وی در بازپرسی ثبت شده است. اینجا را ببینید.

پربحت ترین خبرها

عمده پاسخ های صادق زیباکلام  درباره  اظهارات اخیر یکی از چهره های مشهور در نماز جمعه به طنز بود. اینجا را ببینید. 

قرار بر دلواپسی که باشد فرقی نمی‌کند برجام و سانتریفیوژها دستاویز دلواپسی شود یا نگرانی از «نفوذ». دانه‌های تسبیحی که همپای عمر دولت یازدهم توسط دلواپسان یکی پس از دیگری انداخته می‌شوند. اینجا را ببینید. 

محبوب ترین خبرها

خبرگزاری بسیج دانشجویی که این روزها هم در نمایشگاه مطبوعات حضور دارد و هم به نوعی می خواهد به طیف تحریم کنندگان بپیوندد، دیروز خبری منتشر کرد که هیچ یک از هم طیفی های او هم آن را بازنشر ندادند. اینجا را ببینید. 

بابک زنجانی از طریق خواهرش، نامه‌هایی را از زندان به همکارانش در شرکت‎ها ارسال کرده که اظهارات خواهر وی در بازپرسی ثبت شده است. اینجا را ببینید. 

/212 17

کد N1025987

وبگردی