آفتاب
عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس:

مردم به افراطی‌ها رای نمی‌دهند

مردم به افراطی‌ها رای نمی‌دهند

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت که حضور افراطیون در مجلس آینده از دو جناح چپ و راست به شکل حداقلی خواهد بود.

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت که حضور افراطیون در مجلس آینده از دو جناح چپ و راست به شکل حداقلی خواهد بود.

ایرج ندیمی با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهار کرد: معتقدم مردم در انتخابات آینده مجلس به افراطی‌های دو گروه رای نمی‌دهند؛ چراکه آرامش را برای رشد و توسعه کشور لازم‌تر می‌بینند.

وی با اشاره به افزایش تحرکات انتخاباتی گروه‌ها و احزاب سیاسی یادآور شد: چند مولفه می‌تواند مجلس بعد را تحت‌الشعاع قرار دهد؛ یکی قوه مجریه و کارکرد مسئولین، دیگری دیپلماسی خارجی، برجام و کاهش مخاطرات بین‌المللی که برای مردم قابل توجه است و دیگری معیشت، ‌اشتغال و درآمد که می‌تواند در انتخابات مجلس آینده اثرگذار باشد.

وی درباره رویکرد فراکسیون رهروان ولایت در انتخابات آینده نیز خاطرنشان کرد: من تنها یک دوره شاهد بودم که یک فراکسیون پارلمانی شکل گرفت واز دل آن حزب همبستگی بیرون آمد، در غیر این صورت فراکسیو‌های درون پارلمانی معمولا لیست انتخاباتی ارائه نمی‌کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به همسویی نسبی فراکسیون رهروان ولایت با جریان حاکم بر دولت اظهار کرد: رویکرد فراکسیون رهروان ولایت مخالف دولت نیست اما عین دولت هم نیست و برای جذب اکثریت از سبد دولت امکان بیشتری از فراکسیون اصولگرایان دارد؛ لذا بخشی از آرای دولت متوجه اعضای فراکسیون است.

وی در پایان با بیان این‌که «رای اصولگرایان و جریان حامی دولت در انتخابات آینده مجلس تا الان برابر است»، گفت: البته جهت‌گیری مردم بعد از ثبت‌نام و اعلام صلاحیت‌ها مشخص می‌شود، اما آن‌چه مسلم است مردم به کسانی رای می‌دهند که مشکلات‌شان را از جمله مشکلات برون مرزی و مشکلات داخلی با تاکید بر مسائل اقتصادی حل کنند.

انتهای پیام

کد N1024760

وبگردی