آفتاب

صدور دستور قضایی درباره باغ‌های جاده برغان

صدور دستور قضایی درباره باغ‌های جاده برغان

دادستان ساوجبلاغ با اشاره به دستور خود به نیروی انتظامی برای بررسی وضعیت قلیان سراها و باغ‌های خانوادگی، از اخطار به واحدهای فاقد مجوز خبر داد.

حسن جهانشاهلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، با تاکید بر ساماندهی باغ‌های خانوادگی در سطح شهرستان ساوجبلاغ، از دستور خود به فرماندهی انتظامی چندار در این باره خبر داد و گفت: با توجه نارضایتی اهالی جاده برغان که در مجاورت این باغ‌ها بودند از نیروی انتظامی خواسته شد نسبت به ساماندهی و رصد فعالیت این باغ‌ها اقدام کند.

وی افزود: مشخص شدن آمار دقیق پارک‌ها و باغ‌های خانوادگی در جاده برغان، مشخص شدن تعداد باغ‌های دارای مجوز، تعیین وضعیت فعلی نظارت اداره تعزیرات حکومتی، اداره بهداشت و درمان و نیروی انتظامی بر این اماکن و ارائه گزارشی از اقدامات نظارتی نیروی انتظامی اهم موارد مطالبه شده در این نامه بود.

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ با اشاره به ارائه گزارش توسط نیروی انتظامی درباره وضعیت باغ‌های جاده برغان به دادستانی ساوجبلاغ توضیح داد: فرماندهی نیروی انتظامی چندار در نامه‌ای موارد درخواست شده را بررسی و گزارشی را ارسال کرد.

وی افزود: بر اساس داده‌های گزارش نیروی انتظامی تنها هفت باغ و رستوران در این جاده دارای مجوز بودند که مقرر شد به باغ‌های فاقد مجوز اخطار کتبی داده شود تا نسبت به اخذ مجوز قانونی اقدام کنند و در این صورت نسبت به تعطیلی کلیه واحدهای غیرقانونی اعم از باغ‌های خانوادگی و قلیان سراها اقدام خواهد شد.

*عکس تزیینی است.

انتهای پیام

کد N1024593

وبگردی