آفتاب
یوسفیان ملا:

مسئولان مجبور نیستند زیاد حرف بزنند

مسئولان مجبور نیستند زیاد حرف بزنند

نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر این که اظهارنظرها نباید به گونه‌ای باشد که روند امور را مختل کند گفت: نیازی نیست که مسئولان خیلی حرف بزنند بلکه بهتر است تنها به وظایف‌شان عمل کنند.

عزت‌الله یوسفیان ملا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با تاکید بر ضرورت هماهنگی میان مسئولان در اقدامات و اظهارنظرها خاطرنشان کرد: هر مسئولی نیاز نیست، خیلی حرف بزند بلکه مسئول باید به وظایفش عمل کند و البته مسئولانی که ناچار هستند و باید هم حرف بزنند، نباید حرف‌شان نظرات شخصی باشد و باید سیاست‌های کلی، وضعیت و شرایط موجود را در نظر بگیرند و بر اساس آن‌چه واقعیت است صحبت کنند.

وی تصریح کرد: در واقع نباید به گونه‌ای باشد که هر کسی هر نظری دارد، ابراز کند بلکه در اظهار نظر باید تلاش شود آن چه قانون، اصل و مبنا است زیر سوال نرفته و کمرنگ نشود؛ بنابراین، نظرات باید همیشه به هم نزدیک باشد و براساس قوانین و مقررات، سیاست‌ها و روند امور و نه در جهت مخالفت با امور و در مقابله و موضع گیری باشد. اگر هم زمانی ایرادی وجود دارد باید به نحوی بیان شود که کسی تصور نکند قصد تخریب یا برهم زدن حسن جریان امور وجود دارد.

وی تاکید کرد: اظهار نظرها و یا توصیه‌ها نباید به‌گونه‌ای باشد که روند امور را مختل و مردم را دچار توهم کند که نکند مسئولی که مسئولیت اصلی را بر عهده دارد، دروغ می‌گوید و این شائبه‌ها و ایجاد جو قطعا باعث سوء جریان در امور خواهد شد.

انتهای پیام

کد N1023141

وبگردی