آفتاب
نکو مطرح کرد

اختلاف‌ نظر مسوولان، مردم را دلسرد می‌کند

اختلاف‌ نظر مسوولان، مردم را دلسرد می‌کند

نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: اگر در تصمیم‌گیری‌های مسوولان برای اداره امور مهم کشور شائبه منافع سیاسی باشد، اختلافات آن‌ها به دعواهای سیاسی منجر می‌شود.

ابراهیم نکو در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، گفت: با وجودی که اصل تفکیک قوا نشان از توسعه یافتگی در نظام سیاسی کشور است اما به دلیل تصمیم‌گیری‌های غیرکارشناسی و بعضا سیاسی برخی کارگزاران نظام، بین قوا اختلاف به وجود آمده و نارضایتی‌ها به سطح جامعه کشیده می‌شود.

به گفته این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، مدیران ارشد قوای سه گانه در تصمیم‌گیری‌های مهم و حساس باید نظر سایر قوا را قبل از تصمیم‌گیری اخذ و با مصلحت‌اندیشی مانع از نارضایتی سایر قوا شوند.

وی متذکر شد: اختلاف نظر بین قوا به دلیل استقلال قوا امری طبیعی است اما اگر تصمیمات یک قوه موجب بروز اختلاف و تنش شود به نحوی که منابع عمومی در آن تحت‌الشعاع قرار گیرد، امری مذموم است. دامن زدن به این مسئله توسط قوا موجب رکود در یک حوزه و بالا گرفتن نارضایتی‌ها در سایر قوا و دلسرد شدن مردم نسبت به حکومت می‌شود.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس برجام را نمونه بی‌انصافی دلواپسان دانست و افزود: در مسئله برجام صحبت‌ها و رفتارهای ناشایستی توسط افراد موسوم به دلواپس نسبت به تیم مذاکره کننده هسته‌ای بیان شد که هرگز قابل دفاع نیست، البته اینکه حساسیت‌ها در این مسئله موجب ورود مجلس و تصویب قانون و دقت در تحقق حقوق حقه ایران شد، جای تقدیر دارد اما ورود مجلس به برجام در جامعه اثرات مثبت و آرامش‌بخشی داشته است.

انتهای پیام

کد N1023139

وبگردی