آفتاب
نماینده سبزوار:

الزامات رهبری، برجام را واکسینه کرد

الزامات رهبری، برجام را واکسینه کرد

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: الزامات مقام معظم رهبری، برجام را واکسینه و مصون کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه خراسان- محمدرضا محسنی‌ثانی در نشستی با عنوان از دمشق تا بیروت، با برجام از آغاز تا انجام اظهار کرد: با الزامات رهبر انقلاب برجام کامل و راه نفوذ طرف مقابل بسته شد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برخی مفاد برجام لغزنده بود که امکان تخطی و اینکه غرب آن را با گفتمان خود تفسیر نمایند وجود داشت، لذا این الزامات سوء استفاده دشمن را از بین برده است.

محسنی‌ثانی با اشاره به اینکه بر مبنای منویات رهبری برجام نباید سبب اختلاف میان مسولان، دولت و مجلس شورای اسلامی شود، ادامه داد: لذا مجلس شورای اسلامی به دستور معظم له موضوع برجام را بررسی و طی 40 آن را روز تصویب نمود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تبعیت از رهبری و تبعیت از افکار عمومی مردم برجام را تصویب کردند و فرجام خوب مذاکرات هسته ای حاصل تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، گفتمان غالب دیپلماسی تیم مذاکره کننده کشور و قدرت برگرفته از صبر و مقاومت مردم و دانشمندان هسته‌ای کشور می‌باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تیم مذاکره کننده کشور را افرادی با شجاعت، متدین و متعهد می‌دانند، بیان کرد: دیپلمات‌های قوی کشورمان یک تنه برابر آمریکا و قدرت‌های برتر جهان ایستاده و از حقوق ملت ایران دفاع نمودند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود : غرب فرصت زیادی برای مذاکرات هسته‌ای گذاشته و از بسیاری از خط قرمزهای خودشان عدول نموده و غنی سازی ایران را پذیرفتنه است.

وی افزود: در صورت بد عهدی، طرف مقابل جمهوری اسلامی چیزی را از دست نخواهد داد و ما با قدرت و توان مضاعف به پیشرفت‌های علمی، صنعتی و ... خود ادامه می دهیم تا تمام نیازهای خود را برطرف کنیم.

انتهای پیام

کد N1022795

وبگردی