آفتاب
سردار دهقان:

شاخ غول شكسته است/ كسي از قيافه و ژست حمله آمريكا نمي‌ترسد

شاخ غول شكسته است/ كسي از قيافه و ژست حمله آمريكا نمي‌ترسد

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، با بیان اینکه شاخ غول شكسته است و كسي از قيافه و ژست حمله آمريكا نمي‌ترسد، گفت: آمريكايي‌ها نمي‌توانند چهره كريه تجاوزکارانه خود را زير شعارهاي فريبنده پنهان كنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره كل تبليغات دفاعي وزارت دفاع، سردار سرتيپ پاسدار حسين دهقان در جمع گروهي از مديران و كاركنان وزارت دفاع طي سخناني با اشاره به راهبرد آمريكا و رژيم صهيونيستي براي تداوم نا امني، جنگ و خون‌ريزي در منطقه اظهار داشت: روزگاري آمريكا و ماشين جنگي آن، داراي اهميت و تاثيري بود لكن امروز حتي بچه هاي كوچه و خيابان هم تهديدات و چنگ و دندان نشان دادن مسئولين نظامي آمريكا را به سخره مي گيرند و با آن هماوردي مي‌طلبند.

وی افزود: ديگر آمريكايي ها نمي توانند چهره كريه و زشت تجاوزکارانه خود را زير لباس شعارهاي فريبنده پنهان كنند، اين پرده سالياني است كه فرو افتاده و هيچ ملتي آمريكا را خيرخواه خود نمي‌داند .

وزير دفاع گفت: قدرت و نفوذ جمهوري اسلامي ايران صرفا برآمده از توان نظامي نيست، بلكه عزم و اراده مقابله با خوي متجاوز و ظالم نظام سلطه است كه در آحاد مردم منطقه و جهان تحت استبداد وابسته و محروم مانده از حقوق اوليه انساني است كه سيلي  بنيان‌كن در مقابل نظام سلطه به راه انداخته و جمهوري اسلامي ايران اين عزم و اراده را نمايندگي مي كند .

سردار دهقان در ادامه اظهار داشت: تعجب از سيستم هاي اطلاعاتي پيچيده و به ظاهر قدرتمند و در همه جا حاضر آمريكاست كه هنوز در فضاي ذهني ابرقدرتي خود مسائل را دريافت و تجزيه و تحليل مي كنند و با ذهن عليل خود، مسئولينشان را به مواضع غيرواقعي، غيرعقلايي و پرخاشگرانه مي‌كشانند .

حكام منطقه بازار مصرف سلاح‌هاي آمريكايي را ببندند

وي افزود: بهتر است وزير دفاع آمريكا با نگاهي به گذشته عملكرد خود در اين موضع مسئوليتي، موضع‌گيري هاي قلدرمابانه و اشتلم‌كننده خود را بررسي و از این به بعد عاقلانه‌تر و محتاط‌تر حرف بزند و آمريكا را دچار دردسرهاي ديگري مشابه آنچه در سومالي، افغانستان، عراق و يمن گرفتار آن است، نكند و به تحريك احساس كشورهاي منطقه از موضع تحقير نپردازد.

وزير دفاع خاطرنشان كرد: ايشان و همه آمريكايي ها مي دانند كه ايران اسلامي  با پشتوانه عظيم مردمي و تجارب گرانسنگ خود در مقابله با تجاوزگري ها و زياده‌خواهي هاي آمريكا و همچنين همراهي تمام ملت هاي تحت ستم، هيچگاه مرعوب تهديدات توخالي آن ها نخواهد شد .

وي افزود: مسير مقاومت و مقابله با نظام سلطه و در راس آن آمريكا زنده است و هرروز مستحكم تر و قوي تر خواهد شد .

سردار دهقان تاكيد كرد: ايران اسلامي خواهان ثبات و امنيت منطقه است و تاكنون هزينه آن را پرداخته است .

وزير دفاع حكام منطقه را به بستن بازار مصرف سلاح‌هاي گران قيمت آمريكايي ها دعوت كرد و افزود: ما امنيت منطقه را در سايه عدم حضور و مداخله آمريكا و قدرت هاي فرامنطقه اي مي دانيم، ايران لنگرگاه ثبات و امنيت پايدار منطقه است و همراه و هم راستاي كشورهايي است كه طالب ثبات و امنيت هستند.

کد N1021291

وبگردی