آفتاب
رئیس ستاد انتخابات استان قم:

یکپارچگی دستگاه‌ها در برگزاری انتخابات قانونمند ضروری است

یکپارچگی دستگاه‌ها در برگزاری انتخابات قانونمند ضروری است

رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم، گفت: عقلانیت حاکم بر کشور مشارکت حداکثری را رقم خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، احد جمالی روز یکشنبه در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان قم با حضور اعضای این ستاد، یکپارچگی دستگاه های دست اندرکار در برگزاری انتخابات قانونمند را مورد تاکید قرار داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به نقش مردم در تعیین آینده نظام جمهوری اسلامی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات علی رغم گرایشات مختلف سیاسی موجب تحکیم نظام خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در رابطه با مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی افزود: عقلانیت حاکم بر کشور مشارکت حداکثری را رقم خواهد زد.

وی زمینه‌سازی برای برگزاری انتخابات سالم را مورد تاکید قرار داد و افزود: این مسئله در سایه هماهنگی و تعامل همه قوا میسر خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم همچنین نامگذاری امسال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و افزود: با تلاش دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات وحضور باشکوه مردم بار دیگر این همدلی و همزبانی تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام

کد N1020941

وبگردی