آفتاب
جوکار در گفتگو با مهر:

ارتباط دادن دستگیری نفوذی‌ها با دلخوری از برجام ساده اندیشی است

ارتباط دادن دستگیری نفوذی‌ها با دلخوری از برجام ساده اندیشی است

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به دستگیری اعضا شبکه نفوذی دشمن گفت: این ساده‌اندیشی است که عده‌ای یک توافق بین‌المللی را به مسائل دفاعی یا برخورد با عوامل مرتبط با آژانس‌های جاسوسی ارتباط دهند.

محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دستگیری باند نفوذ در فضای رسانه‌ای، گفت: رهبر انقلاب در سخنان خود بر مساله نفوذ تاکید کردند که دستگیری باند نفوذ در فضای رسانه‌ای در روزهای اخیر نشان داد هشدار رهبری به جا بود.

وی افزود: دشمن به طور قطع برای نفوذ در عرصه‌های مختلف برنامه دارد و ممکن است بسترهای این نفوذ اقتصادی باشد اما هدف، نشانه گرفتن عرصه فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقدام سپاه در دستگیری باند رسانه‌ای نفوذ، اقدام به جایی بود که البته درایت و اشرافیت کامل اطلاعاتی برای استمرار این‌گونه اقدامات و برخورد با جریانات نفوذ در عرصه‌های مختلف را می‌طلبد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی در تلاش هستند به جامعه القا کنند که دستگیری عوامل نفوذ رسانه‌ای، سیاسی و نتیجه دلخوری از تصویب برجام بوده است، گفت: طبق فرمایش رهبر انقلاب، برجام یک موضوع ملی بود که پرونده آن بسته شد و نباید بر سر آن در کشور انشقاق ایجاد شود.

جوکار گفت: اجرای برجام، شروطی دارد که باید مطابق شروط تعیین شده، منافع ملی در این توافقنامه تامین شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند منکر نفوذ دشمن طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور باشد، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر بارها شاهد نفوذ برخی عوامل دست‌نشانده در رسانه‌های کشور برای تخریب بوده‌ایم.

وی گفت: این ساده‌اندیشی است که عده‌ای یک توافق بین‌المللی را به مسائل دفاعی یا برخورد با عوامل مرتبط با آژانس‌های جاسوسی ارتباط دهند.

جوکار خاطرنشان کرد: هدف از این اظهارات، ایجاد انشقاق و دوقطبی در جامعه است که نباید چنین اجازه‌ای را به فرصت‌طلبان بدهیم، دستگاه‌های امنیتی باید کار خود را به طور جدی در شناسایی و انهدام عوامل نفوذ در کشور ادامه داده و مراجع قضایی نسبت به آن تصمیم‌گیری کنند؛ نه کسانی که در این باره صلاحیت ندارند.

 

کد N1020808

وبگردی