آفتاب
معاون استاندار مرکزی خبر داد:

تلاش 150 نفر برای راهیابی به مجلس دهم

تلاش 150 نفر برای راهیابی به مجلس دهم

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مرکزی درخصوص آخرین وضعیت کاندیداهای احتمالی در استان گفت: طبق بررسی‌های انجام شده تا سه ماه پیش حدود 167 نفر در استان مرکزی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی خود را آماده می‌کردند، اما در روزهای اخیر فعالیت برخی افراد کمتر شده است و طبق آخرین آمار در حال حاضر حدود 150 نفر برای حضور در انتخابات در حال آماده شدن هستند.

شکرالله حسن‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مرکزی – با اشاره به برگزاری 13 جلسه ستاد انتخابات در استان مرکزی گفت: اولین جلسه ستاد در نیمه اردیبهشت‌ماه و سیزدهمین آن نیز روز گذشته با حضور شورای معاونین صداوسیمای استان مرکزی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مباحث مورد توجه مطرح و مسئولین کمیته‌ها معرفی شدند، همچنین انتظارات و توقعات از عملکرد صداوسیما در این حوزه به منظور ایجاد تعامل خوب و سازنده عنوان شد.

حسن‌بیگی با اشاره به برگزاری جلساتی در شهرستان‌ها گفت: شهرستان‌ها ستاد انتخابات ندارند، اما امور مربوط به انتخابات با مسئولیت فرمانداران دنبال می‌شود.

وی اولویت کاری همه شهرستان‌ها و فرمانداران را بحث انتخابات عنوان کرد و گفت: به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات تاکنون جلسات مورد نظر از دو تا چهار جلسه در شهرستان‌ها برگزار شده، کمیته‌های لازم تشکیل شده است و مسئولین امر با قدرت امور را رصد و دنبال می‌کنند.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری یک جلسه حضور با هیات نظارت شورای نگهبان و طرح مسائل و نظرات در این جلسه گفت: تمام تلاش ما معطوف به برگزاری انتخاباتی پرشور است و در این راستا خدمات و آموزش‌های لازم در بخش‌های مختلف نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: آموزش لازم برای استفاده از IT در راستای برگزاری انتخابات الکترونیکی برای کلیه عوامل اجرایی و فرمانداران و معاونین آنها در حال برنامه‌ریزی و برگزاری است، همچنین هفته آینده کلیه دست‌اندرکاران انتخابات در همدان یک دوره آموزشی خواهند گذراند.

حسن‌بیگی خاطرنشان کرد: انتخابات 25 فرآیند دارد که به غیر از اخذ رای کلیه مراحل دیگر کاملا الکترونیکی خواهد بود.

انتهای پیام

کد N1020773

وبگردی