آفتاب
رئیس کمیته تحقیق مصری:

اظهار نظر در خصوص علت سقوط هواپیمای روسی زود است

اظهار نظر در خصوص علت سقوط هواپیمای روسی زود است

رئیس کمیته تحقیق درخصوص سقوط هواپیمای مصری با بیان این که همه گزینه ها در خصوص سقوط این هواپیما مطرح است، گفت: هنوز اظهار نظر در این باره زود است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، «ایمن المقدم» رئیس کمیته مصری تحقیق درخصوص هواپیمای روسی که روز شنبه هفته گذشته در صحرای سینا سقوط کرد، در یک نشست خبری گفت: هنوز زود است که درمورد دلایل اصلی سقوط این هواپیما که منجر به کشته شدن همه ۲۲۴ سرنشین آن شد، به طور قطعی صحبت کنیم و فعلا همه گزینه ها در این زمینه مطرح است.

 وی افزود: کمیته تحقیق متشکل از ۵۸ محقق از مصر، روسیه، فرانسه، ایرلند و آلمان درخصوص سقوط هواپیمای مسافربری که پس از ۲۳ دقیقه پرواز از فرودگاه شرم الشیخ مصر به سمت سن پترزبورگ سقوط کرد، تا به این ساعت هیچ ادله و سندی به دست نیاورده و به نتیجه خاصی در این مورد نرسیده است.

المقدم تاکید کرد: این محققان همچنان در مرحله جمع آوری شواهد هستند، چرا که تکه های این هواپیما تا شعاع ۱۳ کیلومتری پراکنده شده است و همه این قطعات به منظور انجام تحقیقات جمع آوری خواهد شد.

به گزارش مهر، مقامات مصری امروز شنبه از شروع باز بینی دوربین های فرودگاه شرم الشیخ در راستای انجام تحقیقات علت سقوط هواپیمای روسی خبر دادند. منابع خبری همچنین اعلام کردند فرودگاه شرم الشیخ در مصر شاهد وضعیت فوق العاده امنیتی به همراه بازرسی های شدید است.

 

کد N1020220

وبگردی