آفتاب
العبادی در دیدار با مقتدی صدر خواستار شد؛

حمایت سیاستمداران از ارتش و نیروهای مردمی در مبارزه با داعش

حمایت سیاستمداران از ارتش و نیروهای مردمی در مبارزه با داعش

نخست‌وزیر عراق در جریان دیدار با «مقتدی صدر» رئیس جریان صدر در شهر نجف، خواستار حمایت تمامی سیاستمداران و نمایندگان پارلمان از ارتش و نیروهای مردمی در مبارزه با داعش شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سومریه نیوز، «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق امروز شنبه با «مقتدی صدر» رئیس جریان صدر عراق در شهر نجف دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، العبادی در جریان این دیدار ضمن قدردانی از نیروهای امنیتی و مردمی در مبارزه با داعش، حمایت از این نیروها توسط سیاستمداران عراقی و نمایندگان پارلمان را خواستار شد.

نخست وزیر عراق با اشاره به محتوای دیدار خود با رئیس جریان صدر عراق، اظهار داشت: در شرایطی که با چالش بزرگی به نام داعش مواجه هستیم، با آقای صدر درباره راهکارهای بهبود شرایط عراق در تمامی زمینه ها رایزنی کردم.

وی ادامه داد: من از وحدت تمامی گروه ها و جریان های سیاسی عراق با یکدیگر به منظور مقابله با داعش و خطری که کشور را محاصره کرده است، اطمینان دارم.

از سوی دیگر، مقتدی صدر نیز ضمن «سازنده» ارزیابی کردن این دیدار، تصریح کرد: در جریان این دیدار به این نکته پی بردم که جناب نخست وزیر درک درستی از شرایط سیاسی، امنیتی و اجتماعی کشور دارد.

گفتنی است، العبادی صبح امروز به منظور دیدار با مراجع عراقی وارد شهر نجف شد.

کد N1019982

وبگردی