آفتاب
/13 آبان؛ ایمان و بصیرت/

سالک: 13 آبان سرآغاز بیداری ملت‌های ستمدیده است

سالک: 13 آبان سرآغاز بیداری ملت‌های ستمدیده است

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران بر علیه ملت‌ها از جمله ملت آمریکا نیست، بلکه مرگ بر سیاست‌های خصمانه آمریکا، استکبار، دروغ، ظلم و ستم، خیانت و جنایت است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسنا- منطقه اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک امروز (چهارشنبه) در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی روز 13 آبان ماه اظهار کرد: ملت‌های جهان نمی‌خواهند در سرنوشت آنها دخالت شود، ولی امروز مستکبران به حقوق ملت‌ها تجاوز می کنند و در مقابل هیچ قدرتی پاسخگو نیستند.

وی با بیان اینکه ابرقدرتها با زورگویی و یک جانبه نگری تلاش می‌کنند قدرت خود را برای حفظ منافعشان بر ملت‌های دیگر تحمیل کنند، افزود: امروز گروهی از ملت‌ها به پیشتازی انقلاب اسلامی ایران در مقابل استکبار ایستاده‌اند و مانع زیاده خواهی مستکبران شده‌اند.

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه 13 آبان سرآغاز احیای هویت اسلامی و بیداری ملت‌های ستمدیده است تصریح کرد: هویت اسلامی به معنای فراهم شدن زمینه‌های ظهور، شکست استکبار و نجات از سلطه استکبار است و تنها با استقامت، مقاومت، بیداری و بصیرت ملت و تبعیت از امام (ره)آغاز و با هدایت رهبر معظم انقلاب ادامه یافته است.

سالک ادامه داد: تشکیل حزب الله لبنان، مقاومت فلسطین، بیداری اسلامی در خاورمیانه و آزادی خواهی و اسلام خواهی ملت‌هایی چون عراق و بحرین از نتایج احیای هویت اسلامی است.

وی تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران بر علیه ملت‌ها از جمله ملت آمریکا نیست، بلکه مرگ بر سیاست های خصمانه آمریکا، استکبار، دروغ، ظلم و ستم، خیانت و جنایت است.

به گزارش ایسنا،‌مردم اصفهان همانند بسیاری از شهرهای ایران امروز 13 آبان، روز ملی مباره با استکبار جهانی، به خیابان‌ها آمدند و حمایت خود را از آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اعلام کردند.

در اصفهان دانش آموزان دختر بسیجی در تجمعی از آمادگاه به سمت میدان انقلاب حرکت کردند و با شعارهایی همچون "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و ... انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

در تجمعی دیگر در کنار پل خواجو نیز دانش آموزان پسر مراسم را با خواندن قطعنامه‌ای به پایان رساندند.

انتهای پیام

کد N1016929

وبگردی