آفتاب
آمریکا همپنان شیطان بزرگ/۱۰

بازار داغ عکسهای سلفی برای ثبت آمریکاستیزی دانش آموزان ودانشجویان

بازار داغ عکسهای سلفی برای ثبت آمریکاستیزی دانش آموزان ودانشجویان

راهپیمایی ۱۳ آبان ۹۴ در تهران، مثل همیشه و پررنگ تر از قبل، حاشیه های جذاب تر از متن و جلوه های به یادآمدنی آمریکاستیزی و استکبارستیزی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر همزمان با آغاز راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ۱۳۹۴، جمعیت زیادی از دانشجویان و دانش آموزان از دانشگاه ها و مدارس مناطق مختلف تهران در خیابان های طالقانی و حوالی خیابان نجات الهی حضور یافتند.

ازدحام جمعیت در مراسم امسال در حدی است که از مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا و از شرق از حوالی خیابان مفتح شروع شده و به سمت غرب تا حوالی خیابان نجات الهی ادامه دارد.

حضور چهره ها و شخصیت های سیاسی و فرهنگی و دانشگاهی در این مراسم از جلوه های به یاد ماندنی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان است.

محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از هنرمندان، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران و قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به همراه جمعی از مدیران شهری و اعضای شورای شهر از جمله حاضران در این مراسم هستند.

دانش آموزان و دانشجویان حاضر در این مراسم دست نوشته هایی با مضامین ضد آمریکایی، از جمله ممنوعیت تاسیس دفتر حافظ منافع آمریکا در تهران، ضرورت مقابل با نفوذ فرهنگی و سیاسی آمریکا بعد از برجام، شعارهای مرگ بر آمریکا، اسرائیل و انگلیس و نابودی رژیم صهیونیستی تا قبل از ۲۵ سال آینده در دست دارند.

در راهپیمای امروز بازار عکس های سلفی دانش آموزان و دانشجویان در مقابل نمادها و پوسترهای آمریکاسیتیزی داغ است و در جای جای خیابان طالقانی به چشم می خورد.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.

 

 

 

کد N1016115

وبگردی