آفتاب
یک عضو مرکز دانشجویی حقوق بشر ایران:

فریاد استکبارستیزی پیروان عاشورا هیچ‌گاه خاموش نخواهد شد

فریاد استکبارستیزی پیروان عاشورا هیچ‌گاه خاموش نخواهد شد

یک عضو مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه فریاد استکبارستیزی پیروان عاشورا هیچ‌گاه خاموش نخواهد شد، گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، چه مسائل هسته‌ای حل شود و چه حل نشود، مبارزه با استکبار ادامه خواهد داشت.

سامان نیازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه یزد، یوم‌الله 13 آبان را یادآور خاطراتی در تاریخ دانست که روح استکبارستیزی را در بدنه ملت انقلابی ایران اسلامی تقویت می‌کند.

وی ادامه داد: تبعید امام ‌خمینی(ره) در دوران شکل‌گیری انقلاب در سیزدهم آبان 43، اعتراض دانش‎‎آموزان به دخالت‌های آمریکا در روزهای اوج انقلاب در سیزدهم آبان 57 و تسخیر لانه جاسوسی در روزهای پس از پیروزی انقلاب یعنی در سیزدهم آبان سال 58 که امام راحل(ره) آن را انقلاب دوم نامیدند،‌ همه بیانگر اهمیت موضوع استکبارستیزی و لزوم زنده نگه داشتن این روحیه در بین ملت‌های مسلمان است.

وی با اشاره به برگزاری پرشکوه آیین‌های ماه محرم در کشورمان و پایداری روحیه مبارزه با ظلم و ستم و استکبارستیزی در بین مردم کشورمان علی‌رغم گذشت 1400 سال از واقعه‌ عاشورای حسینی، تاکید کرد: تاریخ بارها نشان داده که ایران و ایرانی به دین و اعتقادات خود پایبند است و هر کجا استکبار خواسته از طریق اعتقادات نفوذ کند، با شکست مواجه شده ‌است.

عضو مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران پیروی پرشور مردم از راه اباعبدلله حسین(ع)، رهبر آزادگان جهان، را بیانگر این نکته دانست که فریاد استکبارستیزی آنان هیچ‌گاه خاموش نخواهد شد.

وی گفت: معتقدیم در مقوله‌ استکبارستیزی، اینکه قدرت‌های دنیا مجبور به مذاکره با جمهوری اسلامی هستند و می‌شوند، افتخاری برای انقلاب اسلامی، مظلومان عالم و پیروان انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه این چند قدرت دنیا غالباً هر جا با مشکل مواجه می‌شوند، گزینه‌ حمله نظامی را برای سرکوبی حکومت‌های مخالف انتخاب می‌کنند، تاکید کرد: با این حال بیش از 36 سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد ولی دشمن نتوانسته علی‌رغم لطمات زیادی که بر بدنه جمهوری اسلامی وارد کرده، اقدامی برای نقشه‌ شوم زمین‌گیر کردن ما انجام دهد.

وی گفت: در بحث مذاکرات هسته‌ای هم روحیه استکبارستیزی، قدرت‌های دنیا را مجبور به مذاکره با جمهوری اسلامی ایران کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه چه مسائل هسته‌ای حل شود و چه حل نشود، مبارزه با استکبار ادامه خواهد داشت، گفت: جمهوری اسلامی تنها در موضوع هسته‌ای مذاکره کرده و هنوز در خیلی از مسائل دیگر با مستکبران جهان مشکل داریم و در این مسائل همچنان، روحیه استکبارستیزی با آمریکای جهان‌خوار را داریم.

نیازی در پایان نیز تاکید کرد: البته در رابطه با اجرای برجام نیز شروط 9گانه مقام معظم رهبری باید گام به گام اجرا شود تا اقتدار و عزت ایران اسلامی، بیش از پیش شده و دسیسه‌های دشمن، خنثی شود.

انتهای پیام

کد N1015327

وبگردی