آفتاب

درخواست سه عضو شورای شهر: گزارش حسابرسی از بودجه شهرداری را به صحن علنی بیاورید

درخواست سه عضو شورای شهر: گزارش حسابرسی از بودجه شهرداری را به صحن علنی بیاورید

ایسنا نوشت: رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد کرد که گزارش‌های حسابرسی شهرداری تهران در صحن علنی شورا بررسی شود.

علیرضا دبیر در جریان دویست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه سیاسی کردن گزارش‌های حسابرسی ظلم به مردم است، اظهار داشت: گزارش‌های حسابرسی را سیاسی نکنید این کار ظلم به مردم است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به گزارشی که معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره محله هرندی در صحن علنی شورا ارائه داد، بیان داشت: شهرداری گزارش خوبی تهیه کرده و شهردار تهران هم یکبار درباره محله هرندی گزارش داده است، اما وقت صحن شورا متعلق به مردم است و بهتر است از بهره وری این جلسات را بالاتر ببریم.

وی اضافه کرد: بهتر بود برای این گزارش در کمیسیون خدمات شهری یک پکیچ تهیه می شد و به طور خلاصه گزارش آن به طور خلاصه در صحن قرائت می‌شد.

دبیر با اشاره به اینکه اطلاعات موجود در کمیسیون برنامه و بودجه در دسترس همه اعضای شورای شهر قرار دارد؛ یادآور شد: گزارش های حسابرسی می تواند در صحن علنی بررسی شود؛ چرا که این مهم ترین وظیفه ما به عنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر تهران است.

بررسی گزارش‌های حسابرسی در صحن علنی درخواست دیگر اعضای شورای شهر از جمله مسجد جامعی و مختاباد نیز بود.

۴۷۴۷

کد N1015232

وبگردی