آفتاب

توصیه «آیت‌الله علوی‌گرگانی» به جمعی از نیروهای سپاهی

توصیه «آیت‌الله علوی‌گرگانی» به جمعی از نیروهای سپاهی

آیت‌الله علوی‌گرگانی با بیان این‌که «در خدمت به نظام و جامعه، نباید انسان تنها به مزد گرفتن توجه و فکر کند» گفت: اگر هدف، الهی باشد قطعا ماندگار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مرجع تقلید در دیدار با جمعی از نیروهای عقیدتی سپاه با تاکید بر این‌که «خدمت به نظام مقدس اسلامی و خدمت به مردم متدین از بالاترین خدمات است» اظهار کرد: اگر خدمت انسان برای رضای خدا باشد قطعا ثواب آنها دوچندان خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که «اعمال انسان در پرونده‌اش ثبت و ضبط می‌شود» افزود: قرآن کریم بیانگر حقایقی است که یکی از آن ثبت اعمال است. این طور نیست که هر کاری بشر انجام داد، تمام شده است و هیچ بازخواستی نخواهد بود.

این استاد حوزه با بیان این‌که «انسان نباید تنها به فکر این دنیا باشد، بلکه باید برای آخرت آن توشه مناسب بردارد» اظهار کرد: قرآن کریم بر ایمانی به نام ایمان مستودع، یعنی ایمان نجات دهنده و ایمانی که همیشه همراه و حتی بعد از مرگ هم همراه انسان است تاکید می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری حوزه، آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: این نوع از ایمان به معنای این است که انسان سعی می‌کند در دنیا بهترین اعمال را برای آخرت بهتر و راحت‌تر تمرین کند.

این مرجع تقلید ادامه داد: اگر هدف انسان رضایت خدا باشد سعی می‌کند اعمالی را انجام دهد که مطابق با شأن خدا و ائمه طاهرین(ع) باشد.

انتهای پیام

کد N1014837

وبگردی