آفتاب

حقیقت‌پور در تذکری : در مجلس، پرهزینه از برجام عبور کردیم

حقیقت‌پور در تذکری : در مجلس، پرهزینه از برجام عبور کردیم

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در مجلس، پرهزینه از برجام عبور کردیم و امیدواریم در پسا برجام بتوانیم پروحدت عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منصور حقیقت‌پور در تذکر شفاهی خود در جلسه امروز مجلس اظهار کرد:‌ در آستانه 13 آبان روز نفرت و نکبت بر آمریکا قرار گرفته‌ایم، روز شکست ابهت پوشالی آمریکا توسط جوانان انقلابی ایران است و همواره شعار مرگ بر آمریکا تا زمانی که رفتار آمریکا اصلاح نشده ساری و جاری خواهد بود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با اشاره به منشور مقام معظم رهبری در خصوص برجام اظهار کرد: بحمدالله رهبری حرف آخر را زده و به نکته اصلی و اساسی اشاره کردند البته ما در مجلس، پرهزینه از برجام عبور کردیم انشاءالله در پسا برجام بتوانیم پر وحدت عبور کنیم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین به اربعین حجاج در فاجعه منا اشاره کرد و گفت:‌به دولت عربستان اعلام می‌کنیم آمریکایی‌ها از منطقه خواهند رفت و این جسارت آنها را به موقع پاسخ انقلابی خواهیم داد و نخواهیم گذاشت خون عزیزانمان پایمال شود.

وی همچنین در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: امیدواریم به وضعیت سیب زمینی کاران در منطقه و خسارت‌هایی که دیدند هر چه زودتر رسیدگی شود.

انتهای پیام

کد N1014752

وبگردی