آفتاب
با شعار نظام پاسخگو، جامعه پرسشگر؛

نمایشگاه سامانه‌های شهروندمداری در مجلس برپا می‌شود

نمایشگاه سامانه‌های شهروندمداری در مجلس برپا می‌شود

لاله افتخاری از برگزاری نمایشگاه سامانه‌های شهروند مداری با شعار «نظام پاسخگو، جامعه پرسشگر» از تاریخ 23 تا 27 آبان‌ماه در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نماینده تهران در مجلس در نشستی خبری ضمن تسلیت اربعین شهدای منا و دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز 13 آبان، گفت: یکی از مواردی که در دین مبین اسلام بر آن تأکید شده پاسخگویی و تعامل مسئولین و خدمت‌گزاران با مردم و تسهیل تعامل با آنهاست.

او ادامه داد: مجلس نیز به عنوان نهادی که نمایندگان باید پاسخگو باشند و ارتباط مستمری با مردم و مسئولین داشته باشند در این راستا گام برمی‌دارد و تعطیلی یک هفته‌ای مجلس در هر ماه نیز به خاطر همین است تا نمایندگان با مردم در تعامل باشند. به عبارت دیگر آنها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند.

افتخاری افزود: با هماهنگی فراکسیون نخبگان و فراکسیون قرآن نمایشگاهی در مجلس برگزار می‌شود تا نمایندگان در جریان تلاش‌های انجام شده توسط دستگاه‌های مختلف قرار بگیرند و سازمان‌ها و دستگاه‌ها بتوانند تجربیاتشان در ارتباط با مردم را با یکدیگر تبادل کنند. همچنین دستگاه‌هایی که کمتر به این مسأله توجه کرده بودند شناسایی شوند.

افتخاری تأکید کرد: در واقع مجموعه‌ای از نظام در این نمایشگاه دور هم جمع خواهند شد. یکی از مواردی که مورد توجه قرار می‌گیرد استفاده از فضای مجازی و مراجعه غیرحضوری است که کمک می‌کند کارها تسریع شود و مسئولین هم بهتر به امور خود بپردازند.

انتهای پیام

کد N1014750

وبگردی