آفتاب
وزارت دفاع روسیه خبر داد؛

یورش به بیش از ۲۰۰ موضع تکفیریها در سوریه طی دو روز گذشته

یورش به بیش از ۲۰۰ موضع تکفیریها در سوریه طی دو روز گذشته

وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد جنگنده های ارتش این کشور طی دو روز گذشته بیش از ۲۰۰ مرکز وابسته به تکفیریها در سوریه را بمباران کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، وزارت دفاع روسیه امروز دوشنبه درباره آخرین تحولات مربوط به اقدام نظامی این کشور در سوریه بیانیه صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که جنگنده های ارتش این کشور طی دو روز گذشته ۲۳۷ موضع و مرکز وابسته به گروه های تکفیری را در نقاط مختلف سوریه بمباران کرده اند.

این وزارتخانه همچنین در بیانیه خود تصریح کرده است: مواضع داعش و جبهه النصره از جمله مواضع تکفیریها بود که هدف حملات جنگنده های روسی قرار گرفت.

وزارت دفاع روسیه همچنین با تأکید بر ادامه حملات جنگنده های ارتش این کشور به مواضع تکفیریها در سوریه، تصریح کرد: این حملات با درخواست رسمی دولت سوریه آغاز شده و کاملا قانونی است.

گفتنی است، حملات هوایی جنگنده های ارتش روسیه به مواضع تکفیریها در سوریه در حالی ادامه دارد که آمریکایی ها همچنان از آن به شدت انتقاد می کنند. این انتقادات در حالی است که دخالت نظامی ائتلاف بین المللی علیه داعش به سرکردگی آمریکا طی دو سال گذشته جان بسیاری از غیرنظامیان سوری را گرفته است.

کد N1014003

وبگردی