آفتاب
یمنی ها فاش کردند؛

ورود مستقیم صهیونیستها به جنگ با ارتش و کمیته های مردمی یمن

ورود مستقیم صهیونیستها به جنگ با ارتش و کمیته های مردمی یمن

منابع یمنی از مشارکت مستقیم نظامی صهیونیستها در جنگ علیه ارتش و کمیته های مردمی در استان تعز خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، یک منبع نظامی یمنی از مشارکت رژیم صهیونیستی در یورش ها به المخا در ساحل دریای سرخ در استان تعز خبر داد.

این منبع بیان کرد: صهیونیست ها در هلی برن سلاح و مهمات در برخی مناطق استان تعز برای حمایت از گروه های تکفیری و مسلح حامی دشمن مشارکت دارند.هدف آنها کمک به حفظ مناطق تحت کنترل گروه های تکفیری به ویژه پس از شکست های آنها در برابر ارتش و کمیته های مردمی یمن است.

منبع نظامی یمنی افزود: ناوهای جنگی رژیم صهیونیستی که به تعداد زیاد در دریای سرخ و برخی جزایر سعودی ها و کشور اریتره در این دریا حضور دارند به متجاوزان کمک می کنند.نظامیان صهیونیستی از مدتها قبل در جزایر سعودی و اریتره حضور دارند.هدف از مشارکت تسلط بر تنگه باب المندب و سواحل یمن است.

به گفته این منبع نظامی یمنی، ارتش و کمیته های مردمی اطلاع کامل و دقیق از مشارکت اسرائیلی ها دارند و آنها سرنوشتی مشابه نیروهای متجاوز و اشغالگران و مزدوران در استان های مأرب، الجوف و منطقه باب المندب و تعز و نیز جبهه های مرزی با سعودی ها خواهند داشت به ویژه که سعودی ها ضربات مهلک و دردناکی متحمل شده اند و ارتش و کمیته های مردمی در عمق خاک عربستان به آنها ضربه وارد کرده اند.

کد N1013763

وبگردی