آفتاب

هشدار ارتش اسرائیل به سربازان درباره فعالیت‌های "سیا "

هشدار ارتش اسرائیل به سربازان درباره فعالیت‌های "سیا "

ارتش رژیم صهیونیستی در پیامی به افسران و سربازان خود نسبت به افتادن در دام برخی تلاش‌ها جهت جذب این افراد در سازمان جاسوسی سیا هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: نهاد امنیت اطلاعات رژیم صهیونیستی که یک نهاد ضد اطلاعات در سازمان اطلاعات ارتش این رژیم است در پیامی به همه افسران و سربازان نخبه ارتش این رژیم در بخش‌های مختلف اطلاعاتی نسبت به وجود برخی تلاش‌ها از سوی گروه‌های شناخته شده جهت به استخدام درآوردن این افراد در آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) هشدار داد و اعلام کرد که سیا به دنبال راههایی برای دسترسی به واحدهای سری ارتش اسرائیل است تا بتواند از طریق آن‌ها به طرح‌های سری اسرائیل دسترسی یابد.

بنا به گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی در این پیام که با عنوان "استخدام فارغ‌التحصیلان یگان‌های ویژه در آژانس سیا " منتشر شد از سربازان خواسته شده هوشیار بوده و هرگونه اتفاق خارج از عرفی را به افسران خود و افسران امنیتی گزارش دهند.

در متن این پیام به اتفاق مشابهی که در مورد فارغ آلتحصیلان ارتش رژیم صهیونیستی در گذشته افتاده بود و آنان به عضویت سیا درآمده بودند، اشاره شده است.

بنا به گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی هنوز دلیل این اقدام تل‌آویو و اینکه چرا در این برهه زمانی دستگاه امنیتی اطلاعات مرکزی تل‌آویو دست به انتشار این پیام زده مشخص نیست اما یک مسئول امنیتی برجسته در ارتش رژیم صهیونیستی اظهار داشت: هر ساختار امنیتی همواره از اینکه اطلاعاتش به شکلی به سازمان دیگر منتقل شود نگران است و به همین دلیل این بخشنامه صادر شده است.

انتهای پیام

کد N1013003

وبگردی