آفتاب
نقوی حسینی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس؛

برخی‌ها با تخریب رسانه ملی دنبال مسائل دیگری هستند

برخی‌ها با تخریب رسانه ملی دنبال مسائل دیگری هستند

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس، با اشاره به طرح مسائلی مانند تحقیق و تفحص از صدا و سیما گفت: برخی‌ها با تخریب رسانه ملی، در آستانه انتخابات دنبال مسائل دیگری هستند.

سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حضور رئیس رسانه ملی در نشست صبح یکشنبه فراکسیون رهروان و حواشی پیش آمده و حملات صورت گرفته نسبت به سرافراز، اظهار داشت: فراکسیون رهروان برخلاف روال گذشته که از وزرا و مسئولان دعوت می‌شد تا درباره گزارش فعالیت های آنها بحث و بررسی شود، دیروز تدارک ویژه ای دیده بود که بحث های خاصی درباره صدا و سیما مطرح شود.

وی گفت: دلیل این موضوع هم این بود که شخصی مانند آقای نعمتی (عضو فراکسیون رهروان) با اینکه دیرتر از همه آمده بود، اولین نفر صحبت کرد؛ در حالی که بسیاری از دوستان زودتر از ایشان ثبت‌نام کرده بودند، بنابراین معلوم بود که سازماندهی خاصی شده تا علیه عملکرد رسانه ملی در موضوع برجام صحبت شود.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد: اولین حرف آقای نعمتی هم این بود که چرا برنامه جلسه کمیسیون برجام با حضور آقای ظریف از تلویزیون پخش نشد که من به عنوان مسئول رسانه ای کمیسیون ویژه برجام، همانجا گفتم این حرف کذب محض است و نه تنها این جلسه کامل پخش شد که حتی حواشی پیش آمده در آن از جمله روبوسی آقای بذرپاش با وزیر امور خارجه و بدرقه وی نیز پخش شد.

نقوی حسینی با اشاره به اظهارات برخی دیگر از اعضای فراکسیون رهروان ولایت در نشست دیروز با رئیس سازمان صدا و سیما و انتقاد آنها از اینکه چرا صدا و سیما در اختیار مخالفان برجام بوده است، تصریح کرد: پاسخ آقای سرافراز به این ادعا این بود که ۳۷۰۰ دقیقه برنامه در اختیار موافقان برجام و ۲ هزار دقیقه در اختیار مخالفان برجام بوده است؛ یعنی موافقان حدود دو برابر مخالفان صحبت کرده اند، پس این ادعا اساسی ندارد.

۱۷۲ شبکه فارسی زبان علیه انقلاب اسلامی کار می‌کنند

وی ادامه داد: صحبت های دیگری نیز در این نشست در حوزه های مختلف مربوط به رسانه ملی مطرح شد که آقای سرافراز نکاتی بسیار مهمی را درباره ضرورت تقویت رسانه ملی بویژه در عرصه بین‌المللی مطرح کرد و با یادآوری اینکه ۱۷۲ شبکه فارسی زبان علیه انقلاب اسلامی برنامه تولید می کنند، خواستار پشتیبانی بیشتر مجلس از صدا و سیما شد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به دلیل کمبود وقت فرصت کافی فراهم نشد تا آقای سرافراز پاسخ همه سوالات را بدهد و قرار شد جلسه تکرار شود؛ چون تعدادی از نمایندگان از جمله من، فرصت صحبت در این جلسه نیافتیم.

نقوی حسینی با اشاره به تحولات مثبت رخ داده در عملکرد رسانه ملی در سالهای اخیر بویژه در حوزه تقویت گفتمان انقلاب اسلامی، به تلاش عده ای از اعضای فراکسیون رهروان برای مطرح کردن تحقیق و تفحص از صدا و سیما اشاره کرد و اظهار داشت: برخی ها در این شرایط و در آستانه انتخابات دنبال مسائل دیگری هستند، وگرنه صدا و سیما حرکت منصفانه ای داشته و در موضوع مهمی مانند برجام از همه گروهها و سلایق برای اظهارنظر دعوت کرده است.

وی تصریح کرد: مشخص است که برخی ها در آستانه انتخابات، با حمله به رسانه ملی و تخریب آن، اهداف دیگری را دنبال می‌کنند.

کد N1012735

وبگردی