آفتاب

دیدار رئیس مجلس با جمعی از جانبازان خلبان هوانیروز

دیدار رئیس مجلس با جمعی از جانبازان خلبان هوانیروز

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با جمعی از جانبازان خلبان هوانیروز، گفت:‌ جانبازان و ایثارگران منشأ خیر و برکت برای کشور هستند.

به‌گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، علی لاریجانی بعد از ظهر امروز(یکشنبه 10 آبان ماه) با جمعی از بازنشستگان و جانبازان خلبان هوانیروز دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس مجلس در این دیدار با اشاره به اهمیت و نقش تیزپروازان ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان هشت سال دفاع مقدس، گفت: امروز برای من سعادتی بود که با جمعی از جانبازان عرصه دفاع مقدس به‌ویژه خلبانان نیروی‌های مسلح دیدار کردم.

وی با تأکید بر اینکه جانبازان و ایثارگران منشأ خیر و برکت برای کشور هستند، افزود: مقام جانبازان و ایثارگران نزد خداوند متعال بسیار والا است واز خداوند می خواهم که به شما عزت روزافزون دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از خانه ملت، در این نشست حسن خدابنده‌لو، اسماعیل صحتی، میرغفور موسوی، ناطقی و میرحمید موسوی به نمایندگی از خلبانان جانباز نیروی‌های مسلح با دکتر لاریجانی دیدار و ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و رشادت‌های تیزپروازان ارتش، توضیحاتی را درباره مشکلات کنونی جانبازان و بازنشستگان خلبان به‌ویژه میزان پایین دریافتی و حقوق بازنشستگی ارائه کردند.

انتهای پیام

کد N1012470

وبگردی