آفتاب

واکنش زنگنه به اظهارات بابک زنجانی در دادگاه

واکنش زنگنه به اظهارات بابک زنجانی در دادگاه

وزیر نفت به اظهارات بابک زنجانی در دادگاه مبنی بر اینکه ۲ میلیارد یورو برای من پول خرد است، واکنش نشان داد و گفت: «دستت درد نکند، همین پول خرد را بده که حق ملت ایران را بدهیم.»

به گزارش خبرگزاری مهر، بیژن زنگنه امروز در واکنش به اظهارات اخیر بابک زنجانی در دادگاه، گفت: این روزها باید مواظب بود که جای بدهکار و طلبکار عوض نشود.

وزیر نفت با تاکید بر اینکه آدمی پیدا می شود که می‌گوید ٢ میلیارد یورو برای ما پول خرد است، تصریح کرد: «چقدر داری که ٢ میلیارد یورو برایت پول خرد حساب می شود؟ ولی برای مردم ایران ٢ میلیارد یورو پول خرد نیست.»

این عضو کابینه دولت با اشاره به اینکه مردم ایران نفری حدود ١٣٠ هزار تومان از تو طلب دارند، اظهار داشت: «برای یک خانواده چهار نفره، حدود ٥٠٠ هزار تومان پول کمی نیست.»

وزیر نفت افزود: «یعنی شما ٢٠٠ میلیارد یورو داری که ٢ میلیارد یورو برایت پول خرد است؟ از کجا آورده ای؟ زحمت کشیده ای؟ داستان سر هم کردن هم حدی دارد. حالا باشد پول خرد تو است، دستت درد نکند، همین پول خرد را بده که حق ملت ایران را بدهیم.»

زنگنه با اشاره به اینکه مرتب اعلام می کنند که وزارت نفت شماره حساب اعلام نمی کند، یادآور شد: «شما تو حساب خودت یا دادگاه این پول را بریز و بگو ٢ میلیارد و ٧٠٠ میلیون دلار در حساب من پول هست. بسیار خوب خیال ما راحت می شود که پول هست، بالاخره جمهوری اسلامی از تو این پول را می گیرد.»

این مقام مسئول با بیان اینکه فردا ادعا شده است که این پول را می دهد، خاطرنشان کرد: «عده‌ای برای دور زدن تحریم، مردم و اقتصاد ایران را دور زدند و بزرگترین فشارها را در سخت ترین شرایط به ملت ایران تحمیل کردند.»
کد N1012457

وبگردی