آفتاب
عبادی در تذکر شفاهی تاکید کرد،

دولت در اجرای برجام بر اساس تاکیدات رهبری حرکت کند

دولت در اجرای برجام بر اساس تاکیدات رهبری حرکت کند

یک نماینده اصولگرای مجلس با تاکید بر لزوم حرکت دولت در اجرای برجام در راستای بیانات مقام معظم رهبری گفت که کوتاهی در این زمینه می‌تواند باعث آسیب های زیادی به کشور شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمدباقر عبادی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) با گرامیداشت سالروز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تذکری شفاهی گفت: از دولت درخواست دارم در ادامه روند اجرای برجام براساس تأکیدات مقام معظم رهبری حرکت کنند و آنچه را که ایشان بیان فرمودند در اجرای برجام مدنظر قرار دهند که کوتاهی در این زمینه می‌تواند باعث آسیب های زیادی به کشور شود.

به گفته وی،‌ در دوران پسابرجام نیز باید مراقبت نسبت به نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور دشمنان ملت مردم توجه ویژه قرار گیرد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تذکری دیگر به وزیر علوم گفت: دانشگاه‌ها نباید محل جولان فتنه گرانی باشند که در گذشته مخل امنیت کشور بودند، در هیچ کشوری به اخلال گران امنیت میدان داده نمی‌شود.

عبادی در تذکری به نوبخت و رئیس جمهور در مورد بودجه استان خراسان جنوبی گفت: با توجه به محرومیت‌ها و پروژه‌های نیمه تمام استان خراسان جنوبی لازم است دولت اعتبارات خوبی در بودجه سال آینده در نظر گیرد.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان خراسان جنوبی و مشاهده مشکلات از نزدیک و مصوبات این سفر گفت که مردم منتظرعملیاتی شدن مصوبات دولت هستند.

نماینده مردم بیرجند در تذکری به وزیر کشاورزی خواستار اختصاص اعتبارات لازم برای استمهال تسهیلات کشاورزان با توجه به بحران آب، خشکسالی و فروش اجباری دام‌ها شد.

وی در پایان از وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی خواستار عملیاتی شدن طرح ارائه شده برای حل مشکل موسسه میزان شد.

انتهای پیام

کد N1011987

وبگردی