آفتاب

اخوان: دولت در لایحه برنامه ششم با مزاحمین تولید برخورد کند

اخوان: دولت در لایحه برنامه ششم با مزاحمین تولید برخورد کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه دولت به الزامات مدنظر رهبری در اجرای برجام شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) نیره اخوان در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس با اشاره به ایام عزاداری امام حسین (ع) و با بیان اینکه به برکت فرهنگ عاشورا مردم دشمن شناس و جریان‌شناس شده‌اند ، گفت: دشمن به سرکردگی صهیونیسم و همراهی استکبار یک روز به نام طالبان و امروز به نام داعش حمام خون راه انداخته است.

وی افزود: عربستان با همه جنایاتش در یمن ازسوی سازمان ملل عنوان رئیس کمیته حقوق بشر را گرفته است. من به وزیر بی دانش و بی تجربه عربستان هم تذکر می دهم که به جای اتهام زدن به ایران به امنیت کشور خود بپردازد که نتوانست امنیت زائران را در حج امسال تامین کند.این رژیم همچنین در یمن بدتر از هیتلر عمل کرده و سازمان های منطقه ای و بین‌المللی نیز با سکوتشان شریک جرم شده اند.

اخوان با تاکید بر اینکه راه حل مسأله سوریه از طریق رای مردم این کشور است تصریح کرد: ما ازدولت می خواهیم در اجرای برجام با تمام وجود در راستای تحقق الزامات مدنظر رهبری تلاش کند و به مردم گزارش دهد. طبیعتا مجلس هم باید نقش نظارتی خود را در این زمینه داشته باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس اجرای اقتصاد مقاومتی را منوط به پرهیز از اشرافی گری و مقابله با فساد دانست و گفت:‌در استان اصفهان 7 هزار کارگر از کار بی کار شده اند . امیدواریم دولت در لایحه برنامه ششم هم با مزاحمین تولید برخورد کند و هم مشکل تولید کنندگان را برطرف کند.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید فهمیده و تشکیل بسیج دانش آموزی اظهار کرد: تقویت روحیه بسیجی یعنی خسته کردن دشمن و خروجی آن روحیه ضد استکباری است که در 13 آبان منجر به تسخیر لانه جاسوسی شد.

اخوان خواستار توجه به حق آبه کشاورزان اصفهان از زاینده رود شد و از وزرای نیرو و جهاد خواست با تدبیر شایسته موجبات کشت پاییزه را برای کشاورزان به ویژه در شرق اصفهان فراهم کنند .

نماینده مردم اصفهان در پایان خواستار همسان سازی حقوق کارگران، پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان و توجه به وضعیت بازنشستگان فرهنگی شد.

انتهای پیام

کد N1011945

وبگردی