آفتاب

درخواست موسوی‌نژاد از دستگاه دیپلماسی برای پیگیری قاطع فاجعه منا

درخواست موسوی‌نژاد از دستگاه دیپلماسی برای پیگیری قاطع فاجعه منا

نماینده مردم دشتستان در مجلس از دستگاه دیپلماسی در خواست کرد تا فاجعه منا را با قاطعیت پیگیری کرده و گزارش اقدامات انجام شده را به نمایندگان ارایه کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن قدردانی از مردم برای برگزاری مراسم باشکوه عزاداری امام حسین (ع)، به مساله برجام اشاره کرد و گفت: همه بدانید تنها و تنها ملاک هر گونه توافق، حفظ دستاورهای هسته‌ای و رعایت خطوط قرمز طبق فرمایشات مقام معظم رهبری است، لذا به ملت ایران اطمینان می دهیم که ضمن صیانت از دستاورد خون پاک شهداء هیچ روزنه امیدی برای آمریکای جنایت کار جهت نفوذ در ایران اسلامی باز نخواهد شد.

این نماینده اصولگرای مجلس تصریح کرد: از همین حالا هنوز هیچ توافقی امضاء نشده است دشمن بدعهد فریب کار ساز مخالف می‌زند و از موضع برتر دم از مهار و نابودی فرسایشی نظام جمهوری اسلامی ایران می زند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون آمریکای جنایت‌کار به صورت آشکار و بی پرده در یمن، افغانستان،لیبی، فلسطین، عراق و سوریه و ... به طور مستقیم و غیر مستقیم در حال جنایت و خون‌ریزی است، آن وقت چگونه در این مباهله تاریخی قرن می توان به او اعتماد کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس همچنین به فاجعه منا اشاره کرد و افزود: فاجعه منا از طرف حکومت بی عرضه عربستان دلیل بارزی بر بی لیاقتی و عدم اعتقاد آل سعود صهیونیستی به مراسم باشکوه حج ابراهیمی است، از دستگاه دیپلماسی انتظار می رود با قاطعیت و شدت پیگیری کرده و گزارش اقدامات انجام شده را به نمایندگان ملت ارایه کند.

ادامه دارد..

کد N1011751

وبگردی