آفتاب

تاکید استاندار کرمانشاه بر راه‌اندازی دهکده‌سلامت در پارک‌جنگلی بیستون

تاکید استاندار کرمانشاه بر راه‌اندازی دهکده‌سلامت در پارک‌جنگلی بیستون

مدیر شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه از تاکید ویژه استاندار کرمانشاه بر راه‌اندازی دهکده سلامت در منطقه پارک جنگلی بیستون خبر داد.

وحید شامبیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در این باره اظهارکرد: در جریان دیدار مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران با استاندار کرمانشاه، دکتر رازانی بر راه اندازی دهکده سلامت در منطقه پارک جنگلی بیستون تاکید کرد.

وی ادامه داد: هم‌چنین در این جلسه استاندار کرمانشاه محور اصلی گردشگری استان را کریدور بیستون به کرمانشاه دانسته و عنوان کرد که تمام هم و غم پروژه های گردشگری استان باید این محور گذاشته شود.

شامبیاتی تصریح کرد: در این جلسه هم‌چنین دکتر رازانی تاکید کرد که باید توسعه گردشگری استان را از بیستون ببینیم.

مدیر شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه گفت: استاندار کرمانشاه در این جلسه عنوان کرد که در جریان سفر ریاست جمهوری به استان بودجه خوبی به پروژه های گردشگری استان اختصاص خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: استاندار کرمانشاه شرکت توسعه گردشگری استان را مکلف به اجرای پروژه‌هایی در خور شأن جایگاه گردشگری استان در مناطق تحت مدیریتش کرد.

شامبیاتی تصریح کرد: در حال حاضر اولویت اول مباحث توسعه‌ای استان حوزه گردشگری است که مدیریت ارشد استان با دقت و حساسیت ویژه‌ای آن را دنبال می‌کند.

مدیر شرکت توسعه گردشگری استان خاطرنشان کرد: پارک جنگلی بیستون یکی از 50 منطقه نمونه گردشگری استان است که مدیریت آن به شرکت توسعه گردشگری استان واگذار شده و ما نیز در حال حاضر به دنبال ایجاد زیرساخت‌هایی در این پارک جنگلی هستیم که در نهایت آن را به تفرجگاهی بکر برای گردشگران تبدیل کنیم.

انتهای پیام

کد N1011295

وبگردی