آفتاب

فراخوان‌های پیشنهادی چهاردهمین جشنواره امام رضا(ع) بررسی می‌شود

فراخوان‌های پیشنهادی چهاردهمین جشنواره امام رضا(ع) بررسی می‌شود

نشست دو روزه کمیته برنامه‌ریزی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در جوار بارگاه رضوی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

نشست دو روزه کمیته برنامه‌ریزی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در جوار بارگاه رضوی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مسئولان دبیرخانه‌های برنامه‌های موضوعی جشنواره امام رضا(ع)، در قالب 8 کمیسیون تخصصی، در روزهای 12 و 13 آبان ماه جاری به بررسی و تصویب فراخوان‌های پیشنهادی برنامه‌های موضوعی این جشنواره در دوره چهاردهم خواهند پرداخت.

این نشست با حضور علی اصغر کاراندیش مروستی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدجواد جعفری دبیر این جشنواره برگزار می‌شود.

هم چنین با حضور نمایندگان معاونت‌های تخصصی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که مسئولیت دبیری کمیسیون‌های تخصصی این نشست را برعهده دارند، در خصوص اعلام همزمان فراخوان برنامه‌های موضوعی تبادل نظر و هماهنگی‌های لازم صورت می‌گیرد.

طبق اعلام قبلی سیدجواد جعفری مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) فراخوان دوره چهاردهم جشنواره امام رضا(ع) در 28 آبان ماه جاری و همزمان با سالروز میلاد باسعادت امام موسی کاظم(ع) در سطح ملی و بین المللی منتشر خواهد شد.

تبادل نظر در خصوص نحوه انتخاب هیأت داوران برنامه‌های موضوعی این جشنواره با هماهنگی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) و تأیید معاونت‌ها و حوزه‌های تخصصی و هم چنین بررسی مجدد نحوه انتخاب اعضای اتاق فکر این برنامه‌ها از دیگر دستورکارهای این نشست است.

در نشست کمیته برنامه‌ریزی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، درخصوص چگونگی حضور برگزیدگان و تکریم آنان در زمان برگزاری مراسم اختتامیه برنامه‌های موضوعی استان‌ها، بحث و تبادل نظر صورت می‌گیرد.

مصوبات کمیسیون‌های 8 گانه کمیته برنامه ریزی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، متشکل از کمیسون‌های فرهنگی، هنری، سینمایی، کودک و نوجوان، مطبوعاتی، رسانه‌های دیجیتال، پژوهشی و جشن‌های مردمی دهه کرامت، بصورت یک بیانیه رسمی اعلام و منتشر می‌شود و این مصوبات باید توسط دست اندرکاران جشنواره اجرایی شود.

بر اساس این گزارش جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) همه ساله در ایام دهه کرامت به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا(ع) و بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) در عرصه ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود. افتتاحیه این جشنواره در اولین روز ماه ذی القعده در قم و اختتامیه آن در 11 ذی القعده در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N1010686

وبگردی