آفتاب

شیخ قاووق: به مقاومت به دلیل شکست طرح تکفیری‌-صهیونیستی افتخار می‌کنیم

شیخ قاووق: به مقاومت به دلیل شکست طرح تکفیری‌-صهیونیستی افتخار می‌کنیم

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله تاکید کرد که همه رزمندگان به مقاومت افتخار می‌کنند چرا که توانسته دو پروژه تکفیری‌ و صهیونیستی را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ نبیل قاووق، معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در جشنی که به مناسبت گرامی‌داشت شهید "سامی محمد علی" در حسینیه شهر حاروف با حضور مردم و جمعی از علما،‌ چهره‌های سیاسی، حزبی و اجتماعی لبنان و نیز هیاتی از بنیاد شهید و خانواده شهدا برگزار شد، با اشاره به "هماهنگی علنی عربستان و اسرائیل با تکفیری‌ها" گفت: اگر عربستان نبود بحران‌های یمن و سوریه تاکنون پایان یافته بودند.

قاووق تاکید کرد: ما به مقاومت افتخار می‌کنیم چراکه دو پروژه تکفیری‌ها و صهیونیست‌ها را شکست داد و لبنان را از خطر دور ساخت اما این نبرد تازمانی که حمایت مالی عربستان از تکفیری‌ها وجود دارد، ادامه می‌یابد.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان افزود: زمانی که مردم و کشور ما در معرض خطر قرار می‌گیرند، ما آنجا که باید هستیم و میادین نبرد گواهی می‌دهند که ما هرگاه درگیر شویم پیروزی از آن ما خواهد بود.

وی تاکید کرد: مقاومت هرگز خطرات تکفیری‌ها برای لبنان را نادیده نمی‌گیرد و موفق شده است توطئه تکفیری‌ها را دور سازد.

وی در پایان گفت: گروه 14 مارس که این خطر را نادیده می‌گیرد به دنبال تایید و برنامه‌های خارجی است که هیچ نتیجه‌ و ماحصلی نخواهد داشت.

انتهای پیام

کد N1010655

وبگردی