آفتاب

شهادت ۳ فلسطینی از جمله یک نوزاد در «جمعه خشم»

شهادت ۳ فلسطینی از جمله یک نوزاد در «جمعه خشم»

۳ شهروند فلسطینی از جمله یک کودک ۸ ماهه در تظاهرات جمعه خشم که در مناطق مختلف کرانه باختری و نوار غزه، برگزار شده به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین گفت: کودک شیرخواره ۸ ماهه امروز در نتیجه استنشاق گاز اشک آور که توسط نظامیان صهیونیست شلیک شده بود، به شهادت رسید.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین گاز اشک آور در درگیری نظامیان صهیونیست با جوانان فلسطینی شلیک شد.

وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای افزود: دو جوان دیگر یکی در ایست بازرسی زعتره واقع در جنوب نابلس و دیگری در نزدیکی ایستگاه تراموا در قدس اشغالی به شهادت رسیدند و و ۵۲ نفر دیگر در درگیری های کرانه باختری و نوار غزه زخمی شدند.

با شهادت این دو جوان فلسطینی در نابلس و قدس اشغالی، شمار فلسطینیانی که از اوایل اکتبر جاری و انتفاضه جدید به شهادت رسیده اند به ۷۰ نفر رسید.

پیش از این گروه های فلسطینی خواستار برپایی تظاهرات و راهپیمایی در مناطق مختلف کرانه باختری شدند و از آن تحت عنوان جمعه خشم یاد کردند.

از سوی دیگر یک خودروی نظامی صهیونیستی جوان فلسطینی را در رام الله زیر گرفت، حال این جوان فلسطینی وخیم گزارش شده است. همچنین رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت پیکر ۵ فلسطینی که در الخلیل به شهادت رسیده بودند را به خانواده هایشان تحویل دهد.

کد N1009672

وبگردی