آفتاب

تاکید نمایندگان ایلام بر تامین تجهیزات استان برای شرایط بحرانی

تاکید نمایندگان ایلام بر تامین تجهیزات استان برای شرایط بحرانی

نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی بر افزایش امکانات و تجهیزات برای کمک در شرایط بحرانی و حوادث غیرمترقبه تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه ایلام، «عمران علی‌محمدی» در نشست بحران و شورای برنامه‌ریزی استان ضمن قدردانی از توجه رییس‌جمهور به سیل‌زدگان ایلام ، اظهار کرد: نیاز اساسی استان برای چنین مواقعی امکانات است که باید دولت اعتبارات لازم را برای خرید تجهیزات در ایلام اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه در زلزله‌ی مورموری نیز کمبود تجهیزات خود را به خوبی نشان داد، تصریح کرد: امیدواریم با نگاه ویژه‌ی دولت این مشکل برای همیشه حل شود.

«احمد شوهانی» دیگر نماینده‌ی ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: با توجه به حادثه‌خیز بودن و شرایط توپوگرافی منطقه، امکانات مرکز استان کافی نیست و بر اثر این سیل راه‌های اصلی و زیرساخت‌های شهری آسیب جدی دیده‌اند .

وی با توجه به در پیش بودن اربعین از مسئولان کشوری خواست به تامین امکانات برای چنین شرایطی کمک کنند.

نماینده‌ی ایلام در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از کمک‌های به موقع جمعیت هلال‌احمر استان به سیل‌زدگان، از جمعیت هلال احمر کشور انتقاد کرد و گفت: هلال‌احمر باید زودتر از دیگر ارگان‌ها در چنین سوانحی در محل حضور پیدا می‌کرد وانتظار ما از این جمعیت بیش از هر نهاد و دستگاه دیگری است.

انتهای پیام

کد N1009402

وبگردی