آفتاب
معاون سیاسی استاندار قزوین:

«جهاد کشاورزی» مراقب طمع‌های انتخاباتی باشد

«جهاد کشاورزی» مراقب طمع‌های انتخاباتی باشد

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: مجلس قوی در سایه برگزاری انتخابات پرشور ورقابتی شکل می‌گیرد و محقق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین، ایوب رحیمی اظهار کرد: آن دسته از دستگاه‌های اجرایی که دارای امکانات و گستردگی بیشتری بوده، حضور بیشتری در میان مردم دارند و اقشار وسیعی از جامعه را تحت پوشش قرار می‌دهند بیشتر در معرض بهره‌برداری‌های انتخاباتی قرار دارند.

وی افزود: این دسته از ادارات و سازمان‌ها باید حساسیت و نظارت‌های بیشتری بر امکانات و مجموعه‌های خود داشته باشند تا مورد بهره‌برداری و سوءاستفاده احتمالی نامزدهای انتخاباتی قرار نگیرند.

وی با اشاره به جایگاه جهاد کشاورزی استان قزوین در بین اقشار و گروه‌های مختلف اجتماعی تصریح کرد: جهاد کشاورزی پایگاه خوبی در مناطق مختلف دارد و از گذشته تاکنون از نیروهای خوب و توانمندی برخوردار است که با توجه به جایگاه ویژه باید بگونه‌ای عمل کند که جریانات مختلف سیاسی در فضای انتخابات به آن طمع نکنند و نتوانند از نیروهای انسانی و امکانات و تجهیزات آن به نفع جریان یا نامزد خود بهره‌برداری کنند.

وی افزود: براساس قانون هیچ کارمندی حق ندارد از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدا یا نامزد انتخاباتی استفاده کند و در صورتی که این اتفاق بیافتد مدیر دستگاه باید در این زمینه پاسخ‌گو باشد.

رحیمی اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید براساس قانون در صورت اعلام نیاز استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها، نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار بدهند و حداکثر همکاری را در این زمینه داشته باشند.

وی افزود: ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها باید ارزیابی دقیقی از میزان و نحوه تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی در تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز جهت برگزاری انتخابات داشته باشند.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل یک مجلس قوی در کشور خاطرنشان کرد: همه مسئولان بر برگزاری با شکوه انتخابات تاکید دارند تا مجلسی با پشتوانه قوی مردمی، مشارکت حداکثری و رقابتی در کشور تشکیل شود و مجلسی که از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار باشد می‌تواند سیاست‌ها و برنامه‌های نمایندگان را در کشور با قدرت و توان بالاتری به پیش ببرد.

معاون سیاسی استاندار قزوین تصریح کرد: در استان قزوین، مشارکت مردمی در انتخابات از گذشته تاکنون خوب و از میانگین کشوری بالاتر بوده است که در این دوره نیز با همکاری همه دستگاه‌ها و جریان‌های مختلف سیاسی این موضوع محقق خواهد شد.

انتهای پیام

کد N1007124

وبگردی