آفتاب
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

جدیت بیشتری در اجرای و نظارت صحیح قانون وجود داشته باشد

جدیت بیشتری در اجرای و نظارت صحیح قانون وجود داشته باشد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: چنانچه سودجویان به صاحبان قدرت و ثروت وصل هستند باید با آن‌ها براساس قانون محکم برخورد شود.

عباس قائدرحمت در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، با بیان اینکه زمین خواری همیشه بوده و یک عده افراد سودجو همواره به دنبال دست درازی به اموال ملی و بیت‎المال هستند، اظهار کرد: برخی‎‌ها در بحث اعتبارات بانکی، زمین و موارد اقتصادی سودجویی می‌کنند.

وی ادامه داد: بدهی و معوقات بانکی در دست عده‎ای خاص است که رقم قابل توجهی بوده و آن را بازپرداخت نمی‌کنند.

قائدرحمت بیان کرد: صاحبان ثروت و قدرت و عده‎ای با رانت‎‌ها و ارتباطات نامشروع زمین‎هایی را در گذشته تصاحب کرده و به دنبال تغییر کاربری آن‌ها هستند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه در همه زمینه‎‌ها قانون داریم و فقر قانونی وجود ندارد، افزود: نیاز است جدیت بیشتری در اجرای و نظارت صحیح قانون وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه نیاز است در اجرای صحیح قانون دولت با دقت و قوه قضائیه با نظارت بیشتر و مجلس وظیفه نظارتی خود را با جدیت انجام دهد، اضافه کرد: چنانچه سودجویان به دولت یا صاحبان قدرت و ثروت وصل باشند باید با آن‌ها براساس قانون محکم برخورد شود و برای آن‌ها هیچ تفاوتی قائل نشوند.

قائدرحمت تصریح کرد: مجلس در بحث قانونگذاری خوب عمل کرده اما در بحث نظارتی آنطور که باید ورود پیدا نکرده و چنانچه اقداماتی هم انجام داده کافی نبوده است.

انتهای پیام

کد N1007046

وبگردی