آفتاب
یک نماینده اصولگرای مجلس:

هرگونه تشکیک در بحث برجام تفرقه ایجاد می‌کند

هرگونه تشکیک در بحث برجام تفرقه ایجاد می‌کند

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی معتقد است هرگونه تشکیک در بحث برجام تفرقه ایجاد می‌کند و به صلاح نظام و کشور نیست.

جواد هروی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، با بیان این مطلب و با تاکید بر حفظ وحدت در شرایط کنونی گفت : مذاکرات هسته‌ای توسط دولت انجام گرفت و مجلس و شورای عالی امنیت ملی و شورای نگهبان بر آن صحه گذاشتند و مقام معظم رهبری نیز طی بندهایی آن را تائید و تکمیل کردند.

وی ادامه داد: ما پیش از تصویب برجام شاهد اختلاف نظرهای گسترده ای بودیم که البته به جهت اهمیت و حساسیت فوق العاده موضوع این مسائل تا حدی بدیهی و طبیعی بود که البته رهبری نیز اشاره کردند که برجام و مسأله مذاکرات نباید موجب دو دستگی و دو شقه شدن جامعه، مجلس ، طرفداران و مخالفین برجام شود.

نماینده مردم قائنات در مجلس خاطر نشان کرد: در حال حاضر تلاش همه ما باید این باشد که در قبال رویکرد مذاکره با غرب و در ادامه آن و اجرای برجام دچار دو دستگی نشویم چرا که یکی از مهمترین اهداف غرب بعد از برجام و توافقات صورت گرفته این است که جامعه ما دچار التهاب و دودستگی کند که همین ناسازگاری ها اسباب خوشحالی غرب را فراهم خواهد کرد.

هروی با بیان اینکه نامه رهبری به رئیس جمهور درباره برجام فصل الاخطابی برای همه موافقان، مخالفان و کسانی که شبهه داشتند بود، تصریح کرد: نظام ما اگر چه از آرای مختلف و گاها متنازع و متضاد تشکیل شده، اما نهایتا زمانی که قرار است خروجی کار اعلام شود و افراد مواضع خود را مطرح کنند عملا همگی باید یک صدا و هم دل باشند.

وی افزود: آنچه در نهایت پس از تائید شورای نگهبان به صورت قانون در آمد بسیار جدی است و همه باید از آن دفاع کنند، بنابراین با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید انسجامی واحد پشت سر ایشان و نظام ایجاد شود و همه مردم و مسئولین از هر گونه انشقاق و تشتت آرا بپرهیزند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یاداور شد: در حال حاضر نیز کسی از هیچ یک از جناح های سیاسی با رویکرد و دستورالعمل نهایی رهبری مخالفتی نمی کند لذا موجودیت این مذاکرات و شرایط حساسی که در آن قرار داریم طلب می‌کند تمامی گروه های سیاسی با تکیه برآنچه که رهبری در این نامه اشاره کردند در راستای وحدت و همدلی حرکت کنند و جای هیچ شبهه ای وجود ندارد.

هروی در پایان تاکید کرد: بیان هرگونه تشکیک در مبحث برجام ایجاد تفرقه می‌کند و به صلاح نظام ، کشور و جامعه نیست.

انتهای پیام

کد N1006671

وبگردی