آفتاب

روسیه وابستگان نظامی آمریکا، ناتو و متحدان آنها را احضار کرد

روسیه وابستگان نظامی آمریکا، ناتو و متحدان آنها را احضار کرد

«آناتولی آنتونوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز از احضار وابستگان نظامی ناتو، ترکیه، عربستان سعودی، ایتالیا، آلمان، فرانسه، انگلیس و آمریکا برای توضیح پیرامون اتهام به مسکو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه دقایقی پیش از سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و عربستان سعودی خواست تا درباره اتهام آن ها علیه مسکو مبنی بر هدف قرار دادن اهداف غیر نظامی در سوریه توضیح دهند.

«آناتولی آنتونوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز در این باره گفت: ما وابستگان نظامی ناتو، ترکیه، عربستان سعودی، ایتالیا، آلمان، فرانسه، انگلیس و آمریکا را احضار کرده و از آن ها خواسته است تا توضیحات رسمی خود را درباره اتهام به روسیه در هدف قرار دادن بیمارستان ها ارائه دهند.

وی ادامه داد: ما نه تنها به حمله به نیروهای میانه رو، بلکه به تهاجم علیه اهداف غیر نظامی ز قبیل بیمارستان ها، مساجد و مدارس متهم شده ایم. رسانه های غربی ما را متهم کرده اند که غیر نظامیان را هدف قرار داده ایم.

در پی آغاز حملات موثر روسیه علیه گروه های تروریستی حاضر در سوریه رسانه های غربی با هدف تحت تاثیر قرار دادن حملات روسیه به ایراد اتهاماتی علیه این کشور مبنی بر هدف قرار دادن اهداف غیر نظامی توسط روس ها علیه این کشور مطرح کرده اند.

کد N1006264

وبگردی