آفتاب
آمریکا در تلاش برای رقابت با روسیه؛

باید به منابع درآمدی تروریست ها حمله کنیم

باید به منابع درآمدی تروریست ها حمله کنیم

وزیر دفاع آمریکا در اظهاراتی که تکرار مواضع این کشور در طول یک سال گذشته است، گفت حملات هوایی ما باید بر زیرساخت های تروریست ها و منابع درآمدی آن ها متمرکز باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «اشتون کارتر» وزیر دفاع آمریکا امروز در جلسه استماع کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا درباره ادامه حملات این کشور به تروریست ها سخن گفت.

وی در اظهاراتی که حدود یک سال پیش و در آغاز حملات ائتلاف موسوم به مبارزه با داعش نیز آن ها را تکرار کرده بود مدعی شد: با استفاده از هواپیماهای بیشتری به حملات هوایی خود علیه تروریست های داعش و مواضع آن ها ادامه می دهیم.

وی که کشورش رهبری ائتلاف مذکور را از سال ۲۰۱۴ بر عهده داشته و در طول این یک سال نتوانسته است به موفقیتی در مبارزه با تروریست ها دست یابد، ادامه داد: از چندی پیش حملات خود به مواضع تروریست ها را تشدید کرده ایم. البته باید بگویم که حملات هوایی ما باید بر زیرساخت های تروریست ها و منابع درآمدی آن ها متمرکز باشد.

آمریکا از سال ۲۰۱۴ تا کنون و بدون مجوز شورای امنیت سازمان ملل رهبری ائتلافی را بر عهده دارد که نه تنها نتوانسته است علیه تروریست ها به اقدامی بازدارنده دست بزند، بلکه گروه های تروریستی در این مدت توانسته اند با گسترش جنایت های خود ارضی بیشتری را نیز در کشورهای سوریه و عراق به تصرف خود درآورند.

کد N1006254

وبگردی