آفتاب
یک مقام قضایی عنوان کرد

بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه استفاده از اموال دولتی نظارت می‌کنیم

بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه استفاده از اموال دولتی نظارت می‌کنیم

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج گفت: رفتار، گفتار و کردار مدیران دستگاه‌های اجرایی در زمینه انتخابات تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کهگیلویه و بویراحمد، مهرداد کرمی در نشست ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان افزود: به تشریفات و واگذاری مناقصات، استخدام و بکارگیری نیرو به‌صورت قراردادی و ساعتی دستگاه‌های اجرایی به‌خصوص خدمات رسان توجه و دقت لازم صورت می گیرد.

وی اظهار کرد: دستگاه قضایی و سایر نهادهای نظارتی با دقت و ظرافت رفتار و کارکرد مدیران را در این زمینه رصد خواهند کرد.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج خاطرنشان کرد: برخی موارد قانونی و ضروری در زمینه برگزاری سالم و باشکوه انتخابات باید از هم اکنون به نامزدهای احتمالی در این عرصه گوشزد شود.

کرمی تصریح کرد: چنانچه آموزش ها و تذکرات لازم در زمینه رعایت برخی مسایل و خطوط قرمز انتخابات از قبل به نامزدها و گروه ها ارایه شود بدون شک در شکل گیری فضای سالم و بدون تنش در آینده نیز کمک شایانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به بافت قومی و قبیله ای استان، معتمدین و افراد متنفذ محلی در مناطق مختلف برای آرام کردن فضای انتخابات نقش بسزایی دارند که دستگاه قضایی و انتظامی می تواند از ظرفیت این افراد استفاده کنند.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با اشاره به در پیش بودن انتخابات در اسفندماه امسال اضافه کرد: دادستانی و دستگاه قضایی کهگیلویه وبویراحمد به‌صورت جدی بر عملکرد دستگاههای اجرایی در زمینه استفاده از اموال دولتی نظارت می کند.

کد N1006143

وبگردی