آفتاب
در صحن علنی مجلس صورت گرفت؛

تذکر ۱۲ نماینده مجلس به رئیس‌جمهور در مورد مدیریت «ابتکار»

تذکر ۱۲ نماینده مجلس به رئیس‌جمهور در مورد مدیریت «ابتکار»

۱۲ نماینده مجلس در تذکری به رئیس جمهور نسبت به مدیریت سیاسی رئیس سازمان محیط زیست انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور قرائت شد.

بر این اساس، جدگال نماینده چابهار در تذکری به وزیر آموزش و پرورش نسبت به تمدید قرارداد مدیران بازنشسته این وزارتخانه اعتراض کرد.

علاوه بر این، خجسته نماینده همدان نیز در تذکری به وزیر صنعت معدن و تجارت از اخراج و تعلیق ۱۰ هزار کارگر قطعه‌ساز انتقاد کرده و به وزیر ارشاد نسبت به عدم وجود سینما در هزار شهر از کشور انتقاد کرد.

عثمانی نماینده بوکان نیز در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم پرداخت مطالبات کشاورزان چغندرکار تاکید نمود.

هشت نماینده استان‌های شمالی کشور نیز نسبت به سوء‌مدیریت سازمان جهاد کشاورزی استان انتقاد کردند.

قاضی‌پور نماینده ارومیه نیز در تذکری به وزیر صنعت معدن و تجارت و کار و اقتصاد بر لزوم رسیدگی به وضعیت شرکت‌های واگذار شده از جمله دخانیات و مخابرات تاکید کرد.

بذرپاش نماینده تهران نیز در تذکری به وزیر آموزش و پرورش نسبت به اجرای نامناسب طرح رتبه‌بندی معلمان و نارضایتی فرهنگیان انتقاد کرد. علاوه بر این در تذکری به رئیس جمهور عملکرد نامناسب بانکها را علت حاکمیت شرایط رکودی بر اقتصاد کشور خواند.

نماینده تهران در تذکری به وزیر اقتصاد نیز از فشار مالیاتی به اصناف و شرکت‌های دانش‌بنیان که موجب تعطیلی واحدهای کسب و کار شده است، انتقاد کرد.

۱۲ نماینده مجلس نیز در تذکری به رئیس‌جمهور بر لزوم رسیدگی به سازمان محیط زیست و عملکرد ریاست این سازمان تاکید کردند.

طبیب‌زاده نماینده تهران نیز در تذکری به وزیر امور خارجه از حضور آزادانه جک استراو در خیابان‌های تهران و شهرستان‌های دیگر انتقاد کرده و این موضوع را نشان‌دهنده نفوذ خواند.

الیاس نادران، محمد دهقان، عطاءالله سلطانی صبور و ضرغام صادقی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار تجدیدنظر در بکارگیری هواپیماهای فرسوده توسط ایران ایر برای انتقال زائران عتبات عالیات شدند.

کد N1005564

وبگردی