آفتاب

ائتلاف مخالفان سوریه سفر هیات "ارتش آزاد" به مسکو را تکذیب کرد

ائتلاف مخالفان سوریه سفر هیات "ارتش آزاد" به مسکو را تکذیب کرد

ائتلاف مخالفان سوریه در واکنش به اظهارات وزارت‌ خارجه روسیه، سفر هیات ارتش آزاد سوریه به مسکو و برگزاری هرگونه نشستی میان این ارتش و مقامات روس را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری سیریا نیوز، یک منبع مسئول در ائتلاف مخالفان سوریه اعلام کرد که ائتلاف خبرهای منتشر شده مبنی بر حضور هیاتی از ارتش آزاد سوریه در مسکو و نشست آنان با مقامات روس را به طور کامل رد می‌کند.

منبع مذکور مدعی شد: این خبرها بخشی از روند گمراه‌سازی افکار عمومی با هدف سرپوش نهادن بر ناکامی روس‌ها در هفته چهارم عملیات خود در سوریه و نیز خسارت‌هایی است که ایران تاکنون در این کشور متحمل شده است.

تنها چند ساعت پس از اینکه میخائیل بوگدانف، معاون وزیر خارجه روسیه از سفر هیات ارتش آزاد به مسکو خبر داد، ائتلاف مخالفان سوریه این موضوع را رد کرد.

پس از آنکه مسکو برای حمایت نظامی از ارتش آزاد در نبرد با گروه‌های تروریستی اعلام آمادگی کرد، نمایندگانی از ارتش آزاد نیز روز یکشنبه آمادگی خود را برای رایزنی با روسیه در قاهره اعلام کردند.

ائتلاف مخالفان سوریه به شدت مخالف حملات هوایی روسیه به پایگاه‌های داعش در سوریه است و این حملات را باعث تضعیف راه‌حل سیاسی بحران این کشور می‌داند.

انتهای پیام

کد N1005436

وبگردی