آفتاب
در آستانه 13 آبان برگزار شد

جلسه هم‌افزایی رئیس ستاد 13 آبان و تعدادی از مسئولان جهاد دانشگاهی

جلسه هم‌افزایی رئیس ستاد 13 آبان و تعدادی از مسئولان جهاد دانشگاهی

جلسه هم افزایی « نقش مبارزه با استکبار در تقویت امنیت و اشتغال» با حضور رئیس ستاد سیزده آبان و چند تن از مسئولان جهاد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، این جلسه با حضور حسین کاشانی‌پور رئیس ستاد برگزاری 13 آبان، سیروس دشتی معاون توانمند سازی و تحقیقات اشتغال فارغ التحصیلان جهاد دانشگاهی، غلامعلی نیستانی مدیر عامل صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران، حمید صدیق میرزایی مسئول کمیته فضای مجازی و شبکه های ستاد سیزده آبان برگزار شد.

در نشست نقش مبارزه با استکبار در تقویت امنیت و اشتغال بر لزوم استفاده از توانمندی های داخلی و دانش پژوهشگران متخصصان داخلی تاکید شد.

همچنین از رسانه ها درخواست شد تا تبلیغات و فرهنگ سازی لازم را برای استفاده از کالاهای مرغوب داخلی به جای کالاهای خارجی انجام دهند.

کاشانی‌پور نیز با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر اینکه شعار برای شما امنیت و اشتغال نمی آورد گفت: از آنجا که سیاست های خصمانه آمریکا همیشه امنیت پیشرفت و اشتغال کشور ما را هدف گرفته و با تحریم های ظالمانه و تلاش های ضد ایرانی ، پیوسته به دنبال ایجاد اختلال در امنیت و پیشرفت ایران اسلامی بوده اند می توان گفت شعار مرگ بر آمریکا و مبارزه با استکبار که در راستای پشتوانه عملی باشد می تواند هم امنیت و هم اشتغال ملت ایران را ارتقا دهد.

وی ادامه داد: به اوباما باید گفت که اتفاقا ما با مرگ بر آمریکا هم اشتغال و هم امنیت خود را افزایش می دهیم.

رئیس ستاد سیزده آبان با بیان اینکه یکی از مهمترین سازوکارهای اقتصاد مقاومتی این است که از تولید ملی حمایت شود ، خاطرنشان کرد: با حمایت از تولید ملی، اقتدار درون‌زا و اقتدار جهت رسیدن به پیشرفت علمی در سطح عمومی و همچنین مصرف کالای ایرانی و توجه به ظرفیت دانشمندان و جوانان کشور می توان به اقتدار و سازوکارهای اقتصادی دست یافت.

انتهای پیام

کد N1004525

وبگردی