آفتاب

کرملین: ادعای مرگ غیرنظامیان در حملات هوایی روسیه در سوریه شوخی احمقانه‌ای است

کرملین: ادعای مرگ غیرنظامیان در حملات هوایی روسیه در سوریه شوخی احمقانه‌ای است

سخنگوی کرملین امروز (دوشنبه) اعلام کرد، ادعاهای رسانه‌ها مبنی بر کشته شدن غیر نظامیان در حملات هوایی روسیه در سوریه یک حقه و شوخی احمقانه است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: در هفته‌های گذشته به گزارشات گول زننده متعدد رسانه‌ها اشاره کردیم که به بررسی اطلاعاتی درباره نگرانی‌های ادعا شده نسبت به پیامدهای حملات هوایی نظامی که توسط نیروی‌های مسلح روسیه صورت می‌گیرد، پرداخته بودند. فکر می‌کنم این ادعا احتمالا یکی از همین‌ها بوده است.

وی افزود: وزارت دفاع روسیه بارها تاکید کرده، هنگامی که اهداف تروریستی در سوریه را انتخاب می‌کند، اولویتش این است که در این حملات غیرنظامیان آسیبی نبینند.

پسکوف ادامه داد: در حقیقت ارتش ما بارها تاکید کرده که تروریست‌ها از رویکرد بسیار دقیق و وسواسی روسیه در این حملات سوء استفاده کرده و اغلب در مناطق مسکونی مخفی می‌شوند و در این مواقع روسیه هوشیارانه مناطق پرجمعیت را هدف نمی‌گیرد.

پیشتر سفیر روسیه در سازمان ملل گفت، گزارشات رسانه‌ها مبنی بر اینکه حملات هوایی روسیه در سوریه بی هدف و کورکورانه صورت می‌گیرد، عجیب هستند.

انتهای پیام

کد N1004409

وبگردی